J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oih, tuo edes vähän säpinää taloon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....![]()
kaikki ei ehkä ole 24h koneella kyttäämässä juttuja saati bb-juttujamulle tuo oli ainakin ihan uus uutinen
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....![]()
kaikki ei ehkä ole 24h koneella kyttäämässä juttuja saati bb-juttujamulle tuo oli ainakin ihan uus uutinen
Joo, siitä on vaan täälläkin ollu jo monta avausta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Tietääkö ne muut jo missä Johan on ja että sinne tulee vaihtari?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....![]()
ei tässä ainakaan sillä aikaa ku mä oon ollu niin yhtäkään *vääntää*
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....![]()
ei tässä ainakaan sillä aikaa ku mä oon ollu niin yhtäkään *vääntää*