Z
zxcv
Vieras
Onko mielestänne hyväksyttävää harrastaa hänen tavoin seksiä (yli 60 kumppania ollut) ja tehdä abortti (Minna tehnyt 2)?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisko:Mulle ei oo vielä tullu se lomake jolla Minna hyväksyttää mulla elämänsä? Oisko postin moka?
Alkuperäinen kirjoittaja JS:Hän on harrastanut seksiä 10 vuotta, joten 60 seksikumppania on keskimäärin 6 kumppania vuodessa. Ei mun mielestä mitään jeesusteltavaa!
Abortit tietysti turhia, jos johtuvat vain ehkäisyn laiminlyönneistä, mutta omapahan on asiansa.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Eipä kiinnosta jonkun Minnan elämä!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja JS:Hän on harrastanut seksiä 10 vuotta, joten 60 seksikumppania on keskimäärin 6 kumppania vuodessa. Ei mun mielestä mitään jeesusteltavaa!
Abortit tietysti turhia, jos johtuvat vain ehkäisyn laiminlyönneistä, mutta omapahan on asiansa.
Eikös ole jo 32-vuotias? Silloin ehkäpä jo 15v sekstailua takana :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Jostain syystä mua ällöttää enemmän se Samin kommentti "100 naista vuodessa ei voi olla väärässä"