bb-spekulointia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari

Vieras
Esa A. on ollut mun suosikki, mutta joku aika sitten rupesin vähän epäilyttämään. Olen ymmärtänyt, että asuu avoliitossa tyttöystävänsä kanssa. Vai eikö asukaan? Siltähän kysyttiin tässä yks päivä rakastaako tyttöystäväänsä ja mies vastasi jotain tyyliin "emmää tiedä" ! Minä oisin tyttöystävänä loukkaantunut, etenkin jos yhdessä asuvat. Jos vaan seurustelevat niin helpommin ymmärrettävissä.

Esa sanoi ettei ole koskaan sanonut kenellekkään, että "minä rakastan sua". Hänestä ilmaisu on niin voimakas. Ja eihän he ole tunteneet vasta kuin pari kuukautta, hänestä pitää ensin tuntea toinen hyvin et vois tunnustaa rakkautensa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esa sanoi ettei ole koskaan sanonut kenellekkään, että "minä rakastan sua". Hänestä ilmaisu on niin voimakas. Ja eihän he ole tunteneet vasta kuin pari kuukautta, hänestä pitää ensin tuntea toinen hyvin et vois tunnustaa rakkautensa.

Järkevä mies. :) Jos ne on tosiaan muutaman kuukauden vasta olleet yhdessä ja muutaman nyt "erossa".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

musta ihan fiksu asenne..

Eikö se ole hänen / heidän oma asia. Jos mies minulle alusta asti sanoisi, ettei ole koskaan kenellekkään rakkauttaan tunnustanut, en sitä kovin pian odottaisi. Jos sanoisi tykkäävänsä ja arvostavansa paljon. Jotkut tunnustaa vasta kun ovat aivan varmoja tunteistaan, ei heti niin kuin toiset ( vaikka ei rakkaudesta olekaan vielä kyse ).

eivät asu yhdessä. Vasta tapailleet ja muutaman kuukauden seurustelleet. ymmärrän hyvin, että rakkaus-sanaa ei viljele noin vain. Toisille se on erittäin suurija voimakas -sana. Minulle ja miehelleni ainakin.

joo ei ole ehkä Esa A:n tapaista todistella rakkauttaan koko kansan edessä. Ja jos ovat vasta kesällä tyyliin aloittaneet seurustelun ja tutustuneet, ei vielä voikkaan sanoa, että rakastaako.

Yhteistyössä