BB:stä Olenko ainut, joka ei siedä Ninoa, enkä oikein Marikaakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en vaan kestä Marikaa. Nino taas on aika ajoin viihdyttävä tv:ssä mutta en tulisi toimeen kauaa tuollaisen ihmisen kanssa tosielämässä... Aina kun ei viihdytä niin ärsyttää..

no et todellakaan ole ainoa. muutenkin minkä takia vuodesta toiseen tuonne otetaan asukkaiksi suhteellisen suuri osuus homoseksuaaleja? onko tuottajat/käsikirjoittajat homoja? jotenkin sairasta koko touhu. niko ja vilhelmiina ovat ainoita järkeviä koko talossa.

en sietäny ninoo uhtään sillon kun se viimeks oli mut nyt se on tosi jees mun mielestä :) Marika on ihan ok tälläi kun n. tunnin päiväs kattoo mut luulen et jos oisin talkos niin en kyl kestäis marikaa kuunnella

[QUOTE="shihtzu";22343857]Munkin mielestä Vilhelmiina ja Niko on ainoat järkevät tuolla, sellaisia tervejärkisen oloisia.[/QUOTE]

Samoilla linjoilla tästäkin, nää on mun suosikkeja. Mun näkökulmasta sellaisa NORMAALEJA ihmisiä.

[QUOTE="joo";22343870]en sietäny ninoo uhtään sillon kun se viimeks oli mut nyt se on tosi jees mun mielestä :) Marika on ihan ok tälläi kun n. tunnin päiväs kattoo mut luulen et jos oisin talkos niin en kyl kestäis marikaa kuunnella[/QUOTE]

siis *yhtään ja *talos :) kännissä on on kiva olla dippa dappa daa :D

Eniten ärsyttää ehkä Elisabet. Mutta Marikan känni toilailuja en ymmärtänyt enkä Ninon huutoa. Nikon pisteet sitä vastoin kasvoi. Vilhelmiina mäkättää joo, mutta pitää myös huolta muista ja säännöistä.

Mun mielestä on tosi hienoa, kun Nino on puolustanut Marikaa, jota on ihan jatkuvasti kiusattu talossa. Mun mielestä rohkea ja hieno teko puolustaa yksin ryhmää vastaan.

Samaa mieltä. Ja Nikon pisteet kyllä lensi taivaan tuuliin kun rupesi Ninolle räyhäämään ja päälle vielä tokaisi ettei täällä ole ketään kiusattu. Ei voi olla noin sokeita ihmisiä omalle toiminnalleen.

Eniten ärsyttää ehkä Elisabet. Mutta Marikan känni toilailuja en ymmärtänyt enkä Ninon huutoa. Nikon pisteet sitä vastoin kasvoi. Vilhelmiina mäkättää joo, mutta pitää myös huolta muista ja säännöistä.

Mä en jaksaisi yhtään sellaista tiukkista. Ihan hyvin olisi voinut porukka ottaa Marikan tunteen purkaukset huumorillakin, ei olisi tarvinut alkaa huutaa ja komentaa.

Samaa mieltä. Ja Nikon pisteet kyllä lensi taivaan tuuliin kun rupesi Ninolle räyhäämään ja päälle vielä tokaisi ettei täällä ole ketään kiusattu. Ei voi olla noin sokeita ihmisiä omalle toiminnalleen.

Marikan vähättälyn huomasi jo siinäkin, kun toinen ainoana ymmärsi viikkotehtävän oikein, mutta muut porukalla yrittivät teilata sen heti alkuunsa.

No se ei tietysti ole reilua, että muut eivät kuuntele Marikaa ( milloinkaan). Olisi syytä kuunnella. Mutta sekin on totta, että lienee ollut melko lähellä, että olisi lentänyt ulos, on sieltä "vähemmästäkin" lennetty. Ja rumasti se Ninokin huusi Vilhelmiinalle, joka tarkoitti vaan hyvää eli saada Marika tottelemaan, jotta ei pahemmin käy.
Koska olkoon oikein tai väärin niin säännöt on sääntöjä BB talossakin ( vaikka sitten olisivatkin tyhmiä)

Koska olkoon oikein tai väärin niin säännöt on sääntöjä BB talossakin ( vaikka sitten olisivatkin tyhmiä)

Tietty ihan jo turvallisuussyistäkin on yleisesti syytä noudattaa sääntöjä niin bb talossa kuin ulkomaailmassakin. Mutta formaatille tekee ihan hyvää, kun joukossa on myös niitä, jotka eivät kokoajan uskollisesti niitä noudata. Marikahan on tähän asti noudattanut niitä orjallisestikin, joten meni nyt kerralla sitten yli. Ninon kohdalla taasen..., hän ihan tahallaan on niitä välillä noudattamatta ja jatkuva sääntöjen rikkominen taasen ei ole kivaa toisia kohtaan.

Yhteistyössä