Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:Mulle pariaatteessa sama kuka voittaa, kunhan ei vaan ole Tero.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:Täällä myös Tero nostattaa niskakarvat pystyyn, kaikista tässä ketjussa mainituista syistä. Eniten tökkii tuo, miten kohtelee Tuulia, antaa luulla vaikka mitä ja toisaalla sitten sanoo että kun talosta päästään on hänen suuntansa ulkomaille. Eli ei mitään tarkoitusta jatkaa Tuulin kanssa, vaikka tämä tuntuu olevan siinä luulossa että olisi vakavampaakin. -Huh.
Johania fanitan, kaikista ällötempauksista huolimatta - tai ehkä vähän juuri niiden vuoksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Mä en kyl voi ymmärtää tai sietää tota Teroa, minusta voitto ei todella kuulu sille. Mun suosikkejani on Anna ja Johan
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Musta se Tero on jotenkin puistattava.
Ja sillä on oikeesti joku ylijumalakompleksi, se selitti kun niitä äänestystuloksia näytettiin että "Joo muistatteko kun Jari-Matti sano että kaikki jotka nousee mua vastaan niin tippuu, niin miettikääpä että mä äänestin Johania ja Annaa ja nyt kaikki haluaa että ne lähtee, niin miettikääpä mistä johtuu, miettikääpä niin mikä sattuma".
Se ihan oikeesti luulee olevansa joku kaiken kansan suosikki, kaikki äänestää niinkun se haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Terolle kuullemma pitäisi antaa enemmän juomaa kuin muille, koska hän ei tule känniin vähästä..
Kukahan oli eilen nakit silmillä ja aamulla oksenteli. Puhumattakaan nyt tuosta sammunneena oksentelusta aiemmin?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:Mulle pariaatteessa sama kuka voittaa, kunhan ei vaan ole Tero.
Eikä Tuuli :x
Onko ne näyttänyt jo asukkaille sen videon missä Jari-Matti hoonailee Tuulia siinä Teron vieressä ennenkuin on Teron vuoro? Tero kun taitaa olla täysin tietämätön tuosta :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jk:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Terolle kuullemma pitäisi antaa enemmän juomaa kuin muille, koska hän ei tule känniin vähästä..
Kukahan oli eilen nakit silmillä ja aamulla oksenteli. Puhumattakaan nyt tuosta sammunneena oksentelusta aiemmin?
Mä ihmettelen tätä. Terohan se on aina eniten kännissä, vaikka kaikki saa yhtä paljon juomaa ja silti on muka hyvä viinapää. Oon seurannut Teron juomista ja se kiskoo kaiki juonmat madh. nopeesti naamaan, jolloin on hetken ihan sekaisin ja sitten menee nukkumaan, "koska bileet on loppu". Ihmeellistä toimintaa 28-vuotiaalta aikuiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voittajan kuuluu olla alkuperäinen asukas!!! Sellainen, joka on kestänyt ja kokenut talossa kaiken.
Aivan samoin kuin aikaisempinakin vuosina. Aina on voittaja ollut alkuperäisasukas!
Ehdottomasti mieluummin Terolla voitto, kuin muniaan kourivalle räänsyöjälle!
Johan on voittanut jo 5000 e ja Afrikan matkan. Se riittää sille.
Ja on todella loukkaavaa väittää, että Tero muka raiskasi Tuulin! Sietäisitte saada itse näpeillenne moisen roskan kirjoittamisesta!
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:toi tero on niin oksettava!! ollut alusta asti... ihmettelen kuinka tuuli sen kans vehtaa ja nolaa täysin ittensä!!!
tehdäänkö nyt niin, että KAIKKI PALSTALAISET lähettää terolle yhden miinus äänen!!?? saadaan se ällötys pois sieltä, ennen ku on myöhästä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Musta se Tero on jotenkin puistattava.
Ja sillä on oikeesti joku ylijumalakompleksi, se selitti kun niitä äänestystuloksia näytettiin että "Joo muistatteko kun Jari-Matti sano että kaikki jotka nousee mua vastaan niin tippuu, niin miettikääpä että mä äänestin Johania ja Annaa ja nyt kaikki haluaa että ne lähtee, niin miettikääpä mistä johtuu, miettikääpä niin mikä sattuma".
Se ihan oikeesti luulee olevansa joku kaiken kansan suosikki, kaikki äänestää niinkun se haluaa.
Eiks se mee niin ettei äänestyksistä ja päiväkirjahuoneen jutuista saa puhua? Eiks siitä pitäis saada rangaistus?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voittajan kuuluu olla alkuperäinen asukas!!! Sellainen, joka on kestänyt ja kokenut talossa kaiken.
Aivan samoin kuin aikaisempinakin vuosina. Aina on voittaja ollut alkuperäisasukas!
Ja on todella loukkaavaa väittää, että Tero muka raiskasi Tuulin! Sietäisitte saada itse näpeillenne moisen roskan kirjoittamisesta!
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johan saisi voittaa, mutta näin ei ilmeisesti tule tapahtumaan.. =(
Alussa pidin hänestäkin, mutta nykyään se etoo, enemmän kuin Tero. Kun tekee niitä pippelijuttuja ja kaivaa nenää niin ei pese käsiä vaan koskee ruokiin yms. Luulee olevansa muiden yläpuolella jne.
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:toi tero on niin oksettava!! ollut alusta asti... ihmettelen kuinka tuuli sen kans vehtaa ja nolaa täysin ittensä!!!
tehdäänkö nyt niin, että KAIKKI PALSTALAISET lähettää terolle yhden miinus äänen!!?? saadaan se ällötys pois sieltä, ennen ku on myöhästä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:Ja mua oikeasti ällötti se video siitä, kun se pani Tuulia, kun Tuuli nukkui. Jonkun juhlan jälkeen tuo tapahtui ja Tuuli ei herännyt tuohon kai ollenkaan. Sitähän joskus päiväkirjahuoneessa puitiin ja Tuuli oli ihan ulalla, että ei he mitään ole tehneet.
Eikä nyt , kun videota näytettiin, tajunnut ensin, että hän on kyseessä..
Onhan ne toki pannut jälkeenpäin vaikka kuinka monesti ,mutta tuo oli jotenkin ällöttävää.
?