Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pOIKA:POJAN SAI JO KUUKAUSI SITTEN AINASKIN=)
Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:Entäs heli? Luin joskus jostain että sekin sais vauvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Kirjoittelee sellaista blogia (jos en nyt ihan täysin väärässä oo) kuin tilli mössönpoika ja muita ihania...käykää kurkkaamassa, kiva blogi, seuraan säännöllisesti. Niin ja en siis seuraa tätä blogia ton bb:n takia. Mulla kesti jonkun verran ennen kun edes tajusin kenen blogia seuraan.
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Kirjoittelee sellaista blogia (jos en nyt ihan täysin väärässä oo) kuin tilli mössönpoika ja muita ihania...käykää kurkkaamassa, kiva blogi, seuraan säännöllisesti. Niin ja en siis seuraa tätä blogia ton bb:n takia. Mulla kesti jonkun verran ennen kun edes tajusin kenen blogia seuraan.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:huomasin just et heli oli liittyny irc-galleriassa lahtelaiset äidit yhteisöön..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:huomasin just et heli oli liittyny irc-galleriassa lahtelaiset äidit yhteisöön..![]()
mikä nikki?
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:huomasin just et heli oli liittyny irc-galleriassa lahtelaiset äidit yhteisöön..![]()
mikä nikki?
mä tuskin saan sitä täällä julkaista(?) mut kyllä sä sen nopsaa löydät ku vähän selaat..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:entäs se jenni? =) joka yritti miehensä kans vauvaa ilmeisesti aika pitkäänkin...oli sillon ekalla tuotantokaudella muistaakseni...tumma hiuksinen,kaarlon kaveri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:entäs se jenni? =) joka yritti miehensä kans vauvaa ilmeisesti aika pitkäänkin...oli sillon ekalla tuotantokaudella muistaakseni...tumma hiuksinen,kaarlon kaveri![]()
Mikä jenni??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:entäs se jenni? =) joka yritti miehensä kans vauvaa ilmeisesti aika pitkäänkin...oli sillon ekalla tuotantokaudella muistaakseni...tumma hiuksinen,kaarlon kaveri![]()
Mikä jenni??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis tämäkö http://www.sub.fi/bigbrother2006/kilpailijat.shtml/jenni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:huomasin just et heli oli liittyny irc-galleriassa lahtelaiset äidit yhteisöön..![]()
mikä nikki?
mä tuskin saan sitä täällä julkaista(?) mut kyllä sä sen nopsaa löydät ku vähän selaat..![]()
Niinpä niin, kiitos![]()