BB-Tiina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epeli-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirjoittelee sellaista blogia (jos en nyt ihan täysin väärässä oo) kuin tilli mössönpoika ja muita ihania...käykää kurkkaamassa, kiva blogi, seuraan säännöllisesti. Niin ja en siis seuraa tätä blogia ton bb:n takia. Mulla kesti jonkun verran ennen kun edes tajusin kenen blogia seuraan.

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Kirjoittelee sellaista blogia (jos en nyt ihan täysin väärässä oo) kuin tilli mössönpoika ja muita ihania...käykää kurkkaamassa, kiva blogi, seuraan säännöllisesti. Niin ja en siis seuraa tätä blogia ton bb:n takia. Mulla kesti jonkun verran ennen kun edes tajusin kenen blogia seuraan.

Siis kuka kirjoittelee?

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:

Millai se blogi toimii? Tyhmä ei ymmärrä...Olisko linkkiä?

Siis porukka varmasti sekottaa keskenään ensimmäisen tuotantokauden Tiinan, ja sitten tämän Tiinan jonka raskaus selvisi viime syksyllä BB:n jo alettua. Ja molemmilla on kyllä lapsi, en tiedä onko ensimmäisen tuotantokauden Tiinalla jo useampikin?:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
entäs se jenni? =) joka yritti miehensä kans vauvaa ilmeisesti aika pitkäänkin...oli sillon ekalla tuotantokaudella muistaakseni...tumma hiuksinen,kaarlon kaveri :D

Mikä jenni??

no miten tohon nyt vastais? mikä jenni? no BB-jenni,niinku tossa ylempänä selitin.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
entäs se jenni? =) joka yritti miehensä kans vauvaa ilmeisesti aika pitkäänkin...oli sillon ekalla tuotantokaudella muistaakseni...tumma hiuksinen,kaarlon kaveri :D

Mikä jenni??

No Jenni Jenni :D Jenni, joka kaveerasi Ollin typykän kans (sen hihittelijän).

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
huomasin just et heli oli liittyny irc-galleriassa lahtelaiset äidit yhteisöön.. :)

mikä nikki?

mä tuskin saan sitä täällä julkaista(?) mut kyllä sä sen nopsaa löydät ku vähän selaat.. :)

Niinpä niin, kiitos ;)

http://www.jihaa.fi/galleria/julkisuuden.php

Yhteistyössä