Belly Belt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katja78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katja78

Vieras
Elikkäs onko kellään kokemusta belly beltistä?
Olen nimittäin ajatellut hommata sellaisen ja olisi kiva kuulla muitten kokemuksia ennen hankintaa.Onko oikeasti niin kätevä kun netissä kerrotaan?
Sehän kuitenkin tulisi halvemmaksi ostaa kerran belly belt kun useita uusia housuja raskausaikana.
Vaikka viikkoja ei ole kuin 14+2 niin kyllä tää maha on jo sen verran kasvanut että housut alkaa tuntumaan epämukavilta.
Kertokaahan kokemuksianne ;-)
KIITOS!

Jos kasvaa vain vatsa eikä mikään muu, niin mikäs siinä kai sitten. Mulla on molemmissa raskauksissa tullut heti alusta pitäen tavallisissa housuissa liian tukala olo vaikkei vetskaria sulkisikaan - ja toisekseen housut valuvat päältä Belly beltin kanssa :-/

Tää on varmaan ruumiinrakenteesta kiinni, mä kyllä suosittelen lämpimästi hyvien äitiyshousujen ostamista, sellaisten jotka menevät läpi raskauden. Ei niitä tartte välttämättä monia ostaa. Viime raskaudessa ostin yhdet kalliit suorat housut joita pidin lähes koko ajan. Nyt olen huvikseni ostellut kirppareilta ja huutonetistä useat erilaiset mammahousut, tulee yhtä kalliiksi...

Mulla käytössä sellainen Bebesin 'masutuubi' johon olen ollut tosi tyytyväinen.. Oon ostanut parit housut joita pidän koko ajan ja tuubi on mulla sitä varten, että voi pitää vanhoja paitoja - eli ei masu näy kun käyvät lyhyiksi.. Olen tykännyt!!
Juuri yllä mainitsemistanne syistä en korvaisi millään beltillä uusia housuja;) kiristävät tai tippuvat jalasta... ostakaa strechiä jne. olo on hyvä eikä ahdista;)!!

Joo,ei niitä mammahousuja tarvi kokoajan raskausaikana ostaa.Vaan ostaa aluksi useammat ja niitä sit säätää useissa housuissa olevalla kuminauhasäädöllä isommiksi...
Oon ostanu ihan normaalin oman koon mukaset housut eli M-kokoa ja sit tosiaan suurentanu housuja mahan kasvaessa(sitä vyötärökujan kuminauhaa löysentämällä)...

Yhteistyössä