Bemari-kuskit on kyllä roistoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bemuu:
on se kumma ku kaikkialla foorumeissa ihmiset oikeen kierii tuossa mustasukkaisuudessa.. on se nii kivaa katsottavaa:) voi teitä ku ei oo varaa bemariin eikä sitten varaa ylläpitää sitä :D haha... nim. ylpeä bemaristi.. bemari on oikea auto muut vain kulkuneuvoja.. :D:D

:o mustasukkainen... AUTOSTA??? Siis autohan ON kulkuväline, vai?

niin no näkeehän tämän kuin katkeria ihmiset ovat bemareille ja niiden omistajille kun pitää vain haukkua niitä jne jne se on erittäin läpinäkyvää, kuten tuttuni joka haukkui bemarit alimpaan helv..tiin ja sitten kun hän sai töitä ja oli rahaa niin pistipä itselleen bemarin :D ja monille auto ei ole vain kulkuväline, tuliko mieleen sana "harrastus" itse en vaihtais turun sinappia ja bemariani :D buahhaa

täällähän on maukas keskustelu jälleen. Haluaisin vain lisätä että on se vaikea olla liikenteessä v****lematta muille merkeille (omistan BMW.n), kun kaikki muut automerkit jatkuvasti kiila eteen, näyttelee nyrkkejä, keskareita ja tekee tahallisesti kokoajan jtn ärsyttävää, että bemari kuski menettäisi hermot. Itse meinasin olla kohtalokkaassa kolarissa kun Audi kuski päättä kiilata muuten vain eteen, joten olin ajaa rekan alle.. onneksi ajokokemusta.. ja näitä tilanteita on PÄIVITTÄIN, joten jos muutkin tajuaisivat jättää bimmeri kuskit rauhaan, niin ei ne kaikki pelleilisi sitten.. ja mediakin voisi lakata kuuluttelemasta kuinka bemarit vain koheltaa. Mikään 80 lätkä tai muu ei auta.. se lisäisi vain jännitystä nuorelle kundille/kimmalle. monella bemari kuskilla on se olo että täytyy puolustaa sitten itseään ja itsepuolustuksella tarkoitetaan liikenteessä kaahailua yms tekoja kun joku mese tai audi kuski aloittanut sen pelleilyn.. ei pahalla..

Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Muistatteko mitä yhteistä on kortsulla ja bemarilla? B)

Molemmissa on mulkku sisällä? :whistle:

Jep!

Hyvä vitsi, mutta hyvin usein totta. Itse ajan melkein 100tkm vuodessa ja liikeenteessä ehtii siinä ajassa nähdä paljon. Bemarikuskit ovat usein huonokäytöksisiä liikenteessä.

Itse myös paljon ajavana voin sanoa, että kyllä se huono käytös liikenteessä on jostain ihan muusta kuin auton merkistä kiinni. Mutta näinhän se on, että syyttävä sormi osoittaa aina sitä, jota kohtaam eniten kateutta tunnetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
näinhän se on, että syyttävä sormi osoittaa aina sitä, jota kohtaam eniten kateutta tunnetaan.

No miks sitten ei limousine-, rolls royce-, lexus-, ferrari-, hummer- ymv. kuskeista puhuta samalla tavalla??? Siis ne on todellakin harvemmassa kuin bemut, ja hieman hintavampia (bemari ihan "normaalihintainen", humeria en raskisi ostaa) -kai sitä ennemmin on kateellinen sellaisesta johon ei itse ole varaa, jos bemarista on kateellinen niin miks ei mene ja osta omaa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
näinhän se on, että syyttävä sormi osoittaa aina sitä, jota kohtaam eniten kateutta tunnetaan.

No miks sitten ei limousine-, rolls royce-, lexus-, ferrari-, hummer- ymv. kuskeista puhuta samalla tavalla??? Siis ne on todellakin harvemmassa kuin bemut, ja hieman hintavampia (bemari ihan "normaalihintainen", humeria en raskisi ostaa) -kai sitä ennemmin on kateellinen sellaisesta johon ei itse ole varaa, jos bemarista on kateellinen niin miks ei mene ja osta omaa? :o

...jaa ton lexuksen otan takas, ei sekään näemmä enää ole mikään niin hieno ja kallis. Tavis niinkuin bemukin

mutta ongelmana on kuskit jotka yleistää että vain bemarit on perseestä ja kiusataanpa niitä.. whata f... ! itse ajan hyvin liikenteessä ja pelleilen vain radoilla. Mutta autoni on bemari ja vielä tuunattu ja mikä parasta olen nuori nainen, joten auta armias kun motarilla ohitan jonkun keski-ikäsen äijän omalla upouudella autolla niin johan sitä suututaan niin että henki on vaarassa siitä pelleilystä.. että miksi yleistää?

ja se että ns. oikeat harrastajat bemareilla ei ole mitn idiootti mulkvisti kaahareita.. jos yhdistys pitää ne kurissa ettei liikenteessä pelleilis, varsinkin jos on joku yhdistys tarra ikkunassa... radat sitä varten ;)

Ihme ettei teksitä kirjoitettu:

Vähän ennen kello 19:30 tuli kasvonsa peittänyt Bemarimies jolla oli käsiase ja bemarin avaimet.

Bemarimies oli pyytänyt rahaa kassa oli antanut Bemarimies ryöstäjälle pienehkön summan euroja.

Bemarimies poistui liikkeestä mustaan BMW 500-Sarjan henkilöautoon, joka lähti Röyttäntietä etelän suuntaan. HEI!!! HALOO!! HERÄTKÄÄ NYT TOIMITTAJAT!!!!!

Kerran yhdessä otsikossa oli bemarikuski teki sitä ja tätä ja tota ja sitä sun tata ja sitten kaiken huippu oli että siihen oli myös laitettu kuva ja se oli BMW-Merkki. JOTEN HERÄTKÄÄ NYT IHNA OIKEESTI!!!!

Koskakohan tulee " NissanMies ryösti Siwan Mikkelissä"
pitänee odottaa varmaan koska semmonenkin ihme tapahtuisi
Tosin jos sellanen ihme tapahtuisi niin tuskin sitä Nissan merkkiä sanottaisiin.

Yhteistyössä