Bensa maksaa kohta kolme (3) euroa litra ja se tulee pysäyttämään liikenteen ja aiheuttamaan suurlaman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Autoilijana olet vapaa tekemään työmatkasi jollain muulla menetelmällä kuin autolla. Mahdollisia vaihtoehtoisia kulkutapoja on lukematon määrä.
Olen myös vapaa jättäytymään työelämän ulkopuolelle. Ja kohtahan se alkaa ihan oikeasti näyttää siltä, että se on oikea ratkaisu. Eihän siinä ole mitään järkeä, jos ihminen ei voi omaa elintasoaan nostaa käymällä työssä.

Olen myös vapaa jättäytymään työelämän ulkopuolelle. Ja kohtahan se alkaa ihan oikeasti näyttää siltä, että se on oikea ratkaisu. Eihän siinä ole mitään järkeä, jos ihminen ei voi omaa elintasoaan nostaa käymällä työssä.
Tämän on moni huomannut ja jättäytynyt elämään tulonsiirtojen varaan ja rajan ylitse tulee tuhansittain samoin ajattelevia. Kohta tämä hyvinvointivaltiohimmeli romahtaa kasaan.

En tiennytkään, että Suomessa on pakollista autoilla töihin. Toivottavasti hallitus poistaa tuon autoilupakkosäädöksen ennen bensiinin hinnankorotusta.

Olisikohan meillä korko ollut 11%. Asuin tuolloin alueella, jossa oli kaksi suurta työllistäjää. Muistan ex mieheni puhuneen yt-neuvotteluista mutta minusta hän puhui niistä aina. Aikakaudesta ei ole jäänyt mitään kauhistuttavaa muistijälkeä.
Olet kyllä aikamoisessa kuplassa elänyt jos et ole tajunnut millainen taloudellinen romahdus 90-luvun lama oli. Viittä vaille ettei IMF ottanut Suomea haltuunsa.

Olet kyllä aikamoisessa kuplassa elänyt jos et ole tajunnut millainen taloudellinen romahdus 90-luvun lama oli. Viittä vaille ettei IMF ottanut Suomea haltuunsa.
Elin niitä ruuhkavuosia kaksi pientä lasta, asuntolaina, jonka yksin maksoin ja iltaopiskelua päivätyön ohessa, omakotitalon työt.... en muista katsoneeni edes uutisia puhumattakaan, että olisin ehtinyt/jaksanut lukea lehtiä. Totta olen elänyt kuplassa mutta hyvä kun siitä lamasta sitten selvittiin?

Yhteistyössä