Olen tälläinen 45+uhkea ja muhkea nainen joka onnellisesti naimisissa.Nyt kaipaisin seurakseni noin ikäistäni bi-naista viettämään eroottista yötä kanssani.Olen kokeillut joskus naisen kanssa mieheni läsnäollessa mutta nyt haluaisin olla kahden.Löytyykö naista joka on muodokas ja pehmeä kokeilemaan kanssani? En asu pääkaupunkiseudulla joten liikkumaan pitäisi pystyä puolin ja toisin...ihanaa kesää kaikille
Olen uhkea joskin myös muhkea..mutta muhkurat oikeissa paikoissa. Ja kyllä olen ihan oikeasti ollut naisen kanssa mieheni ollessa paikalla. Olemme harrastaneet kimppaseksiä jo useamman vuoden aikana aina silloin tällöin joten tiedän mistä puhun ja myöskin mitä haluan.Mutta sitä vaan ihmettelen miksi täällä ihmisten täytyy ilkeästi kommentoida toisten tekstejä..ei voi ymmärtää.Ensimmäistä kertaa eksyin näille sivuille ja pahoitin heti mieleni kyseisten viestien jälkeen.Eikö jokaisella ole sananvapaus ja jopa lupa niihin fantasioihinkin.Joillekin ne fantasiat vaan käyvät toteen toisille ei...minä kuulun niihin onnellisiin jotka voivat haaveilla jo jostain uudesta ja kiihoittavasta. Edelleen ihanaa kesää kaikille ja toivottavasti en enää saa ilkeitä vastauksia..pitäkää mölyt mahassanne jos kirjoitukseni ei teitä miellytä.