Biisi hukassa, kysynpä täältäkin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivo iskee jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivo iskee jo

Vieras
Kyseessä siis suomalainen kesäinen biisi. Tänä kesänä sen ensimmäisen kerran olen radiosta (Suomipop) kuullut. Musiikkityyli on varmaan jossain suomipopin ja iskelmän rajamailla. Yhtään kokonaista lausetta en biisistä muista, vaikka olen sitä haeskellut muistin syövereistä koko aamun. Laulun sanoma on joka tapauksessa se, että kesällä on turha lähteä ulkomaille, vaan Suomen kesä on paras. Kertosäkeessä mainitaan useita lomakohteita, ainakin Phuket, Belek ja dyyneillä Inglesissä.

Suomipopilla ei soittolistoja ole näkyvissä, Novan, Aallon ja Ylen listoja kävin selaamassa, mutta ei mitään vinkkejä niistä löytynyt. Googlella olen kokeillut vaikka mitä, mutta saan lähinnä matkakertomuksia :)

Miesääni siis laulaa, äänikään ei kuulosta tutulle, että voisin esiintyjän perusteella etsiskellä. Eli voipi olla, että kyseessä on joku uusi tulokas. Tai sitten ei :)
 
[QUOTE="öö";26597111]Vaikea sanoa mitään kun et muista sanoja :D[/QUOTE]

Viimeksi kun biisin kuulin, niin ajattelin vielä, että kunhan pääsen koneen ääreen, niin heti googletan kun on sanat mielessä. No enpä silloin muistanut googlettaa ja nyt on sanatkin unohtunu :)

Kertosäkeessä siis vilisee erilaisia lomakohteita, dyyneillä Inglesissä siinä oli ihan varmasti ja tosiaan Belek ja Phuket ainakin mainittiin. Saattaapa tuolla Rodoskin olla listalla.

Lähinnä nyt toivon, että jonkun muun korvakin on siitä tekstistä ne lomakohteet poiminu ja tietää mistä biisistä on kyse :D
 

Yhteistyössä