E
Epätoivo iskee jo
Vieras
Kyseessä siis suomalainen kesäinen biisi. Tänä kesänä sen ensimmäisen kerran olen radiosta (Suomipop) kuullut. Musiikkityyli on varmaan jossain suomipopin ja iskelmän rajamailla. Yhtään kokonaista lausetta en biisistä muista, vaikka olen sitä haeskellut muistin syövereistä koko aamun. Laulun sanoma on joka tapauksessa se, että kesällä on turha lähteä ulkomaille, vaan Suomen kesä on paras. Kertosäkeessä mainitaan useita lomakohteita, ainakin Phuket, Belek ja dyyneillä Inglesissä.
Suomipopilla ei soittolistoja ole näkyvissä, Novan, Aallon ja Ylen listoja kävin selaamassa, mutta ei mitään vinkkejä niistä löytynyt. Googlella olen kokeillut vaikka mitä, mutta saan lähinnä matkakertomuksia
Miesääni siis laulaa, äänikään ei kuulosta tutulle, että voisin esiintyjän perusteella etsiskellä. Eli voipi olla, että kyseessä on joku uusi tulokas. Tai sitten ei
Suomipopilla ei soittolistoja ole näkyvissä, Novan, Aallon ja Ylen listoja kävin selaamassa, mutta ei mitään vinkkejä niistä löytynyt. Googlella olen kokeillut vaikka mitä, mutta saan lähinnä matkakertomuksia
Miesääni siis laulaa, äänikään ei kuulosta tutulle, että voisin esiintyjän perusteella etsiskellä. Eli voipi olla, että kyseessä on joku uusi tulokas. Tai sitten ei