bileitä edeltävät puuhat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja touhutiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

touhutiina

Vieras
Kun teille on tulossa paljon porukkaa iltaa viettämään, laitatteko joitain omia tavaroita "piiloon" tai siis ns. turvaan, ettei kukaa vieras sorki? Esim. vessassa, laitatteko hammasharjat syrjään :D Tai joitain purnukoita joita ette halua vieraitten näkevän..

Tuli vaan mieleen ni aattelin kysästä millasia tapoja muilla on:D Mä nimittäin laitan henk. koht tavarat sellaseen jemmaan et muut ei nää niitä :D

Ja siirrättekö sellase tavarat kans piiloon joiden pelkäätte vaikka vahingossa menevän rikki, vaikka joku maljakko?

Outoja kysymyksiä joo, mut aamuväsyä, sen piikkiin :D:D

En piilota enkä siirrä mitään. Normi siivous ja "bileet" voi alkaa. Jos joku on niin utelias että haluaa tarkistaa hammasharjat ja naamarasvat tai lääkekaapin sisällön niin antaa mennä vaan, ei mua haittaa. Meillä käy kuitenkin vaan tuttuja.

kaveri esim piilottaa itseruskettavat voiteet vierailta ettei kukaan nää et se käyttää sellasia:D :D ja ei se kyse nyt ollu niistä hampiharjoista niinkään, vaan esim jut peilikaappi, jos joku penkoo..

mulla sen verran uteliaita ystäviä et mua vähän häiritsee kun ne tuo niitä veskistä ja kysyy mistä ostit, mitä tää on, onko hyvää, paljon makso.. huoh..

ja sit voi olla sekin syynä, miks haluisin piilotella niitä purnukoita, et en vaan jostain syystä halua et ihmiset saa tietää mitä käytän..? outoa kyllä.. ku osa vieraista on sellasia tuttuja joiden kanssa ei kauheasti tule oltua tekemisissä..

No meillä joskus suhteen alussa mies piti bileet "kavereilleen" (lainausmerkit tän lopun takia) niin joku varasti meidän vessasta mun upouuden hajuveden! Olin siis itsekin bileissä ja kyselin sitä jälkeen mut ei kukaan tunnustanut, kaikki vaan ihmetteli että kuinka joku voi?

Mutta siis normisiivous ja bileet alkakoon

Yhteistyössä