Bilteman Yosemite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumimama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä on! Toiminut kolme vuotta aivan yhtä lailla ku muutkin. Olen vain itsekin nähnyt kun ihmiset jättävät pyörät yöksi ja muutenkin ulos sateeseen yms. Itse olen joka ilta laittanut pyörät katon alle. Ei ruostu eikä mene huonoksi. Mutta jos on rahaa ostaa yhtä mittaa uusi pyörä, niin saahan sitä vesisateessa pitää.

Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta kyseisestä tuotteesta? Tuote on siis polkupyörä ja pitäisi ostaa tytölle uusi pyörä. Houkuttaa ostaa Biltemasta, kun se on muihin polkupyöriin verrattuna aikas halpa.Mutta meitä arveluttaa tuo Bilteman merkki... Siis, millainen pyörä on? Ajettava? Rikkoontuu helposti? Ihan hyvä?
Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta kyseisestä tuotteesta? Tuote on siis polkupyörä ja pitäisi ostaa tytölle uusi pyörä. Houkuttaa ostaa Biltemasta, kun se on muihin polkupyöriin verrattuna aikas halpa.Mutta meitä arveluttaa tuo Bilteman merkki... Siis, millainen pyörä on? Ajettava? Rikkoontuu helposti? Ihan hyvä?

Saimme kaverin muksun käyttämän 12" yosemiten, toiminut suht. hyvin.
Huomioita:
Satulasta puuttuu kallistuksen ja eteen/taakse säätömahdollisuus.
Teräsrunkoisena painava taluttaa ja lähteä liikkeelle ylämäessä. (Alumiinirunkoiset ovat ihan eri hintaluokkaa)
Etujarrukahvan väliin ei tahdo mahtua yhtään paksumpi hanska.
Kaikissa fillareissa kannattaa napojen säätö tehdä hyvinkin alkuvaiheessa käyttöä, tuppaavat olemaan lähes kaikissa merkeissä laakerit liian kireällä. (Navan ennenaikaisen rikkoutumisen mahdollisuus)
Kaikki pyörät ruostuvat jos ne jättää sateeseen ja rikkoutuvat jos niitä ei huolla.

Yhteistyössä