Bio Luvil Sensitive Color Professional 8kg paketti.. miksi vain ammattikäyttöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaahas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jaahas"

Vieras
Meidän rautakaupassa oli tuo Bio Luvil Sensitive Color Professional 8kg jauhepaketti tarjouksessa 29,90e. Siinä on 222 pesua joten riittänee meidän perheelle moneksi kuukaudeksi. Paketissa lukee että vain ammattikäyttöön, miksi? Tätä aloin ihmettelemään että miksi vain ammattikäyttöön? Näitähän ei netissäkään vissiin myydä yksityishenkilöille jos ei ole y-tunnusta.. ihmettelen vain miksi. Valaiskaa mua oi te viisaat!

Itse ainakin olen ostanut ja ihan normaalisti toimii. Annostella ei tarvi paljoa, tykkään kun tulee puhdasta ja tuoksuu paremmalle ja miedommalle kun tavallinen Bio Luvil.

[QUOTE="qwe";30595756]Itse ainakin olen ostanut ja ihan normaalisti toimii. Annostella ei tarvi paljoa, tykkään kun tulee puhdasta ja tuoksuu paremmalle ja miedommalle kun tavallinen Bio Luvil.[/QUOTE]

Jäi sanomatta että olen netistäkin tilannut ihan yksityishenkilönä.

Luulisin että ne on just siksi vain ammattikäyttöön, että ne on siis tarkoitettu myytäväksi pesuainetukuissa yms paikoissa, ei siis vaikkapa K-marketissa. Ne eivät siis ole vähittaiskauppa tuotteita.

Niissä on fosfaatteja, käsittääkseni siksi ei ole "luvallinen" myydä kotitalouskäyttöön. Mutta kyllähän niitä kenelle vaan myydään niissä liikkeissä missä niitä myydään. Itse ostan aina vain tuota pesuainetta, sillä se sopii meidän atoppikkojen iholle jotka oireilevat tosi monista pesuaineista. Johtuu kai juuri tuosta fosfaatista, se huuhtoutuu paremmin pois kuin zeoliitti (joka taas on ympäristöystävällisempää).

[QUOTE="Lissu";30595949]Niissä on fosfaatteja, käsittääkseni siksi ei ole "luvallinen" myydä kotitalouskäyttöön. Mutta kyllähän niitä kenelle vaan myydään niissä liikkeissä missä niitä myydään. Itse ostan aina vain tuota pesuainetta, sillä se sopii meidän atoppikkojen iholle jotka oireilevat tosi monista pesuaineista. Johtuu kai juuri tuosta fosfaatista, se huuhtoutuu paremmin pois kuin zeoliitti (joka taas on ympäristöystävällisempää).[/QUOTE]

kyllä fosfaatteja on pesuaineissa joita normi kaupoista saa

Meidän rautakaupassa oli tuo Bio Luvil Sensitive Color Professional 8kg jauhepaketti tarjouksessa 29,90e. Siinä on 222 pesua joten riittänee meidän perheelle moneksi kuukaudeksi. Paketissa lukee että vain ammattikäyttöön, miksi? Tätä aloin ihmettelemään että miksi vain ammattikäyttöön? Näitähän ei netissäkään vissiin myydä yksityishenkilöille jos ei ole y-tunnusta.. ihmettelen vain miksi. Valaiskaa mua oi te viisaat!

Missä rautakaupassa olisi tätä myynnissä?

QUOTE=""Jaahas", post: 30595734"]Meidän rautakaupassa oli tuo Bio Luvil Sensitive Color Professional 8kg jauhepaketti tarjouksessa 29,90e. Siinä on 222 pesua joten riittänee meidän perheelle moneksi kuukaudeksi. Paketissa lukee että vain ammattikäyttöön, miksi? Tätä aloin ihmettelemään että miksi vain ammattikäyttöön? Näitähän ei netissäkään vissiin myydä yksityishenkilöille jos ei ole y-tunnusta.. ihmettelen vain miksi. Valaiskaa mua oi te viisaat![/QUOTE]

Yhteistyössä