Biologinen kello...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nana"

Vieras
Onkohan tää nyt sitä, että biologinen kello vaan on alkanut tikittää oikein olan takaa? Kaikki ympärillä tuntuu saavan lapsia. Itsekin olen alkanut haaveilla raskaaksi tulemisesta ja omasta lapsesta. Jos asia olisi vain minun päätettävissäni, jättäisin ehkäisyn pois samointein.

Mies sen sijaan haluaisi odottaa vielä ainakin puolisen vuotta, sillä muutettiin viime syksynä omakotitaloon ja hän haluaa nähdä miten me pärjätään taloudellisesti. Muuten hänkin haaveilee lapsesta.

Mutta mutta, nyt oli miehen työpaikalla sitten ilmoitettu että ensi vuoden keväällä olisi ulkomaan työreissua tiedossa: 4 viikkoa siellä ja kaksi kotona, yhteensä vuoden verran. Olisiko se ihan tuhoontuomittua minun olla kaksin kotona pienen vauvan kanssa tuota aikaa?

Tuntuu toisaalta kamalalta ajatella, että jos joutuisin odottamaan miehen työreissun yli niin olisin jo 29-vuotias kun lasta ruvettaisiin yrittämään.

Ja voisiko tämä vauvakuume ollakin juuri jokin biologinen tarve lisääntyä tuolla pääkopassa, ettei tällä oikeasti ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä oikeasti haluaisin? :D

Tämmöisiä hän pohdiskelee tänään. :)

Biologisella kellolla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa. 29-vuotias on vielä aivan täysin sopivan ikäinen tekemään lapsen. ÄLÄ tee lasta nyt äläkä sitä kinua jos haluat että parisuhde ja itse voit hyvin. Täällä on ihan tarpeeksi niitä jotka joka päivä rääkyvät sitä kun mies on poissa kotoa ja on niin rankkaa että eroa harkitaan "ratkaisuna".