Mistä kaikesta olet valmistunut? Ja mikä on omin alasi?
Teologiasta aikoinaan vuonna miekka ja kilpi.
Sen jälkeen lukenut pedagogiikkaa, sisustussuunnitelua jne.
Mutta kai tuo kirjoittaminen omin ala on. Siitä heruu leipä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä kaikesta olet valmistunut? Ja mikä on omin alasi?
Miten ihmeessä sä ehdit? Sulla on niin iso perhe ja kotikin on kaunis. Mulla on yksi lapsi ja toki minäkin pidän homman hyvin kasassa mut...
Kerro vinkkejä miten saisin ajan niin järjestettyä et samalla kävisin töissä, hoitaisin kodin ja lapsen sekä opiskelisin ja harrastaisin?
Mä olen ihan tosissani. Sulla on joku niksi olemassa?![]()
Teologiasta aikoinaan vuonna miekka ja kilpi.
Sen jälkeen lukenut pedagogiikkaa, sisustussuunnitelua jne.
Mutta kai tuo kirjoittaminen omin ala on. Siitä heruu leipä.
Anteeks, aavistuksen pisti hymyilyttää. Sähä oot vähä ko Pastori Alanen?![]()
Minä luulen että sinulla on todellisuudessa paljon enemmän työtä kuin minulla.
Nurinkurisesti yhden-kahden lapsen vanhemmat ovat käsittääkseni eniten kiinni lastenhoidossa ja kotitöissä.
Minulla on "ison perheen edut" eli sen lisäksi että puoliso osallistuu paljon (ja adoptoitu täti vointinsa mukaan välillä paljon, välillä vähemmän), teemme aika paljon "työvaihtoa" jo aikuistuneiden lasteni kanssa.
Lapsenlapset ovat paljon luonani mummolassa, mutta yhtä lailla minun omat nuorimmaiseni ovat paljon isosiskoillaan ja veljillään.
Minä vien kaikkia pieniä uimaan ja poika taas vastaavasti kaikkia ratsastamaan, yksi vävyistä luistelemaan jne. Jos sen joutuisi tekemään kaiken yksin niin olisi kaikki illat ja iltapäivät kiinni.
Syömme myös aika paljon porukalla niin että siinä säästyy aikaa monesta taloudesta, kun ei jokaisen tarvitse kokata omassa kodissaan vaan riittää kun yksi aina vuorollaan touhuaa köökipalveluksessa.
Samalla lailla teemme aina välillä talkoilla muita kotitöitä aina siellä missä moiselle avulle kulloinkin tarvetta on. Kuuden hengen siivoustiimi saa aika äkkiä valmista aikaan ja yhdessä touhuten tylsätkin hommat menevät irvistelemättä.
Nuo nyt ainakin tulevat mieleen.
Ole siis armollinen itsellesi äläkä sorru kuvittelemaan että yhden ihmisen pitäisi riittää ja ehtiä kaikkeen.