V
vierailija
Vieras
Tämä plus kertonut millä lennolla meni, missä hotellissa yöpyi, millaisia vaatteita käyttää, millainen ruumiinrakenne ja ikä suurin piirtein.Harvalla höröttää vain toinen korva.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä plus kertonut millä lennolla meni, missä hotellissa yöpyi, millaisia vaatteita käyttää, millainen ruumiinrakenne ja ikä suurin piirtein.Harvalla höröttää vain toinen korva.
En allekirjoita tätä. Ihmiset nyt sattuvat pusuttelemaan keskenään ilman sen syvempiä ajatuksia. Kaikille pusuttelu ei ole niin suuri asia eikä se merkitse mitään. Bojanin kohdalla se on tosin saattanut olla vähemmistöön kuuluvien fanien ja viisuyleisön kosiskelua tai maailmalta kopioitu muoti-ilmiö.Se hupi siinä on sitä kokeilua, uteliaisuutta, roolien sovittelua. Jos se kuuluisi B:n normaaliin elämään, sitä tapahtuisi koko ajan muidenkin kanssa.
Mua on aina häirinnyt ihmiset, joiden on tarve lokeroida kaikki omien mieltymystensä mukaan. B saa minun puolestani olla hetero eikä siinä ole minulle mitään ongelmaa. Mutta en päätä, että hän on hetero vain, koska asia on minulle tärkeä. Totean vain niin kuin olen koko ajan todennut, että hän vaikuttaa tällä hetkellä heterolta. Mitään muuta en projisoi Bojaniin kuin mahdollisuuden olla just sitä, mitä hän on. Sinä sen sijaan olet päättänyt, mitä hän on, etkä kestä ajatusta siitä, että hän VOI olla jotain muutakin. Ehkä. Tai sitten ei.Jotkut ihmiset tietävät loppuelämänsä tilanteen jo nuoresta alkaen. Sinä selvästi kipuilet asialla mut älä projisoi omia kipujasi Bojaniin.
Itselleni se ei ole koskaan ollut mitään noista, vaan lähinnä huvittelua. Ehkä tämä keskustelu ei etene tästä, koska suuteleminen merkitsee eri ihmisille eri asioita. Toisille se on selvästi osoitus jostakin suuremmasta ja toisille merkityksetön pikkujuttu. Minusta JO kosiskeli faneja sillä käytöksellä ja G:llä oli oma osuutensa sopassa.Se hupi siinä on sitä kokeilua, uteliaisuutta, roolien sovittelua. Jos se kuuluisi B:n normaaliin elämään, sitä tapahtuisi koko ajan muidenkin kanssa.
Miten voit tälläisenkin muistaa, plus et ei ees näy niin paljoa. Ja mielestäni puhe hotellin nimestä oli vasta matkan jälkeen.Harvalla höröttää vain toinen korva.
Minä pussailin nuorempana kavereiden kanssa baarissa koska sillä sai huomiota. Eikö fanservicen tarkoitus ole sama, saada huomiota.Itselleni se ei ole koskaan ollut mitään noista, vaan lähinnä huvittelua. Ehkä tämä keskustelu ei etene tästä, koska suuteleminen merkitsee eri ihmisille eri asioita. Toisille se on selvästi osoitus jostakin suuremmasta ja toisille merkityksetön pikkujuttu. Minusta JO kosiskeli faneja sillä käytöksellä ja G:llä oli oma osuutensa sopassa.
Kerro mulle, et miksi en kestäisi ajatusta siitä, että hän olis jotakin muuta kuin hetero? Toisten ihmisten suuntautuminen on mulle yhdentekevää. Pointtini on lähinnä se, et jos Kris ja Bojan kertovat olevansa cis-miehiä ja et he eivät kuulu sateenkaarivähemmistöön, niin mulla ei ole tarve sitä muuttaa miksikään tai jättää asiaa auki. Kuulostaa siltä, et he ovat täysin varmoja asiasta, joten miksi kaikki pitää vääntää joksikin muuksi. Rauha myös heille tämän asian suhteen. P.s. En ole mummotellut sua kertaakaan, en käytä kyseistä sanaa. Muoriksi kutsuin sua sun vanhahtavien näkemysten takia.Mua on aina häirinnyt ihmiset, joiden on tarve lokeroida kaikki omien mieltymystensä mukaan. B saa minun puolestani olla hetero eikä siinä ole minulle mitään ongelmaa. Mutta en päätä, että hän on hetero vain, koska asia on minulle tärkeä. Totean vain niin kuin olen koko ajan todennut, että hän vaikuttaa tällä hetkellä heterolta. Mitään muuta en projisoi Bojaniin kuin mahdollisuuden olla just sitä, mitä hän on. Sinä sen sijaan olet päättänyt, mitä hän on, etkä kestä ajatusta siitä, että hän VOI olla jotain muutakin. Ehkä. Tai sitten ei.
Olet myös päättänyt, että minä olen muori ja kipuilen oman seksuaalisuuteni kanssa. Lokeroit ihmisiä jatkuvasti omien stereotypioidesi mukaan. Ihan sama, mitä minä todellisuudessa olen. Onko muori muuten sama kuin mummo? En ole mummo enkä pysty edes tulemaan mummoksi ainakaan 10 vuoteen. Tässäkin lokeroinnissa olet väärässä.
Enkä sanonut Sloveniassa millaiset vaatteet on sillä hetkellä päällä? Ja meinaat et tyyppi ois tässä ketjussa muka.Miten voit tälläisenkin muistaa, plus et ei ees näy niin paljoa. Ja mielestäni puhe hotellin nimestä oli vasta matkan jälkeen.
No näin mäkin aattelin et asia on B:n kohdalla. Fanservice ja tietyn yleisön kosiskelu. Musta JO:n jäsenet on just hyvä esimerkki heteroista, jotka uskaltavat pelleillä aiheella, koska ovat niin varmoja itsestään. Heikomman itsetunnon omaavat eivät uskaltaisi leikkiä aiheella ja tehdä fanserviceä.Minä pussailin nuorempana kavereiden kanssa baarissa koska sillä sai huomiota. Eikö fanservicen tarkoitus ole sama, saada huomiota.
Samat muutamat henkilöt täällä päivittää sivua jatkuvasti päivästä toiseen.Ei täällä ketään käy. Muuten vaan on 7M kertaa ketjua luettu.
Näin on. Siinä onkin päiviteltävää. Edes puutarhan aikaan ei moiseen pystytty.Samat muutamat henkilöt täällä päivittää sivua jatkuvasti päivästä toiseen.
Mummous ei katso ikää tai sitä että onko sulla lapsia. Mummous paistaa susta läpi.Mua on aina häirinnyt ihmiset, joiden on tarve lokeroida kaikki omien mieltymystensä mukaan. B saa minun puolestani olla hetero eikä siinä ole minulle mitään ongelmaa. Mutta en päätä, että hän on hetero vain, koska asia on minulle tärkeä. Totean vain niin kuin olen koko ajan todennut, että hän vaikuttaa tällä hetkellä heterolta. Mitään muuta en projisoi Bojaniin kuin mahdollisuuden olla just sitä, mitä hän on. Sinä sen sijaan olet päättänyt, mitä hän on, etkä kestä ajatusta siitä, että hän VOI olla jotain muutakin. Ehkä. Tai sitten ei.
Olet myös päättänyt, että minä olen muori ja kipuilen oman seksuaalisuuteni kanssa. Lokeroit ihmisiä jatkuvasti omien stereotypioidesi mukaan. Ihan sama, mitä minä todellisuudessa olen. Onko muori muuten sama kuin mummo? En ole mummo enkä pysty edes tulemaan mummoksi ainakaan 10 vuoteen. Tässäkin lokeroinnissa olet väärässä.
Kannattaa ensi kerralla olla nopeampi.Vai niin. Tämän päiväisen kommentti tulvan tarkoitus oli ainostaan peittää se mitä puuhaatte selän takana. Ehdin näkemään linkin ennenkuin se poistettiin.
Apua! Mua ei oo vissiin edes olemassa kun minkään noista muista ketjuista luettu-lukema ei nouse vaikka käyn ketjussa. Ei auta edes päivitys!Samat muutamat henkilöt täällä päivittää sivua jatkuvasti päivästä toiseen.
Minkä ihmeen linkin?Vai niin. Tämän päiväisen kommentti tulvan tarkoitus oli ainostaan peittää se mitä puuhaatte selän takana. Ehdin näkemään linkin ennenkuin se poistettiin.
Linkin discordiin.Minkä ihmeen linkin?
Mihkä discordiin, valehtelet koska oisin nähnyt?Linkin discordiin.
Mihkä discordiin, valehtelet koska oisin nähnyt?