Blogisisustuskrääsät nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Readers choice
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Readers choice

Vieras
Nyt vähän ei-niin-totinen ketju tänpäivän in sisustustarvikkeista blogeissa! Tuli mieleen, kun oikeasti joka toisessa blogissa jota luen, on (yleensä saatu - ei itse ostettu) ne iittalan kullanväriset tai mustat kynttilänjalat. Ja niistä on joka bloggaaja ihan haltioissaan ;) Mulle niistä tulee mieleen joku 80-luvun mummola, joten yök. Mutta makuja on monia :) Mitäs muuta jokatoisella bloggaajalla nyt on? Lapsilla ainakin minirodinin takit & haalarit!

Kuva ois kiva.

Mä en meinaan yhtään tiedä, että mistä ihmeen kynttilänjaloista sä puhut. Tiedän Iittalan kivituikut ja Pentikin porot (eikö ne jotain kynttilänlajkoja ollut), mutta mistään kultaisista, tai mustista en mitään tiedä.

Myöskin tuo Minirodin on nimenä tuttu, mutta yhtäkään Minirodinin vaatetta en tunnista, elle erikseen näe sitä vaatteessa olevaa "Minirodin"-merkkiä.

Joten voidaanko olettaa, ettei niitä nyt sentään IHAN joka toisessa blogissa esillä ole? Itsekin kun noita blogeja kuitenkin selailen, enkä ole moisiin törmännyt, ainakaan siis siinä määrin, että olisivat mieleeni jääneet :)

Yhteistyössä