Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu28:värjäsitko ite?? miekin meinasin tehä vaalennusta päähän...
Alkuperäinen kirjoittaja adetta:oliko minkä väriset ennen ?? minä varmaan ikuinen brunette.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Laitas galleriaan kuvaaaaaa heti nyyyyyt :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Wau, ompa hieno tukka ja nätti naama =)
Ei ollenkaan hölmölän -iitan näköinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Wau, ompa hieno tukka ja nätti naama =)
Heh, kiitos, by the way...miltä hölmölän-iitan pitäs näyttää sitten
![]()
:wave: =) =)
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Wau, ompa hieno tukka ja nätti naama =)
Heh, kiitos, by the way...miltä hölmölän-iitan pitäs näyttää sitten
![]()
:wave: =) =)
punaposkinen, ruskee tukka nutturalla, harvat hampaat:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuliviiri:Kerro nyt mullekin sun galleriaosoittees niin käyn katsomassa. Kaunishan olet, joten ihan ilokseen sun kuvias katselee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:Mä oon aina kuvitellu että oot vähintää 30v,pieni,pyöreä ja lyhythiuksinen.
Olitki jotain ihan muuta...
Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:Mä oon aina kuvitellu että oot vähintää 30v,pieni,pyöreä ja lyhythiuksinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:Mä oon aina kuvitellu että oot vähintää 30v,pieni,pyöreä ja lyhythiuksinen.
Niiin, johtuskohan tuosta nikistä sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:Mä oon aina kuvitellu että oot vähintää 30v,pieni,pyöreä ja lyhythiuksinen.
Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:Mä oon aina kuvitellu että oot vähintää 30v,pieni,pyöreä ja lyhythiuksinen.
Joo nikillä on osuutta asiaan
Mutta tosi kaunis iita oot,musta tummatukkasena vielä kauniimpu ku blondina.
Onko tossa vaan yks vaalennus tehty? Tosi hyvin saatu vaan vaalennettua.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Hitsi ku siä oot nätti!!
Nimimerkki ei todellakaan kuvaa sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:Mä oon aina kuvitellu että oot vähintää 30v,pieni,pyöreä ja lyhythiuksinen.
Mitäs ihmeellistä mun nikissä on
![]()
=)