Blue, olis kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulipas mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tulipas mieleen

Vieras
Lueskelin muutamia ketjuja ja oon muutenkin seurannut sun palstailua hetken..

Sä oot selkeesti päättänyt että palstalta löytyy perusprovoilija, joka vaan härnää sua ja sä käyt täysillä häntä vastaan hyökkäykseen. Ootko ikinä ajatellut että he eivät provoilekaan ja sä kiusaat vaan muita?

Ihan vaan ajatuksena, voiko olla mahdollista?

Koko ajan en epäile, suurimman osan ajasta osaan olla fiksusti. Tahallani en kyllä kiusaa. Mut saa kyllä reagoimaan jos yrittää mutta suuttumaan ei kukaan ole vielä saanut. Erikoinen kyllä ole, niinkuin jokainen meistä tavallaan. :)

Tuliko tarpeeksi selventävä vastaus?

Koko ajan en epäile, suurimman osan ajasta osaan olla fiksusti. Tahallani en kyllä kiusaa. Mut saa kyllä reagoimaan jos yrittää mutta suuttumaan ei kukaan ole vielä saanut. Erikoinen kyllä ole, niinkuin jokainen meistä tavallaan. :)

Tuliko tarpeeksi selventävä vastaus?

sen verran kysyttävää että mistä sä saat energiaa väitellä kaikkien kanssa? Miten sua voi jokua palsta kiinnostaa niin kovasti että jaksat seurailla ketjuja ja kaikkialle ilkeästi kommentoida.

Käytkö sä töissä ja onko sulla lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja vielä olis;23677609:
sen verran kysyttävää että mistä sä saat energiaa väitellä kaikkien kanssa? Miten sua voi jokua palsta kiinnostaa niin kovasti että jaksat seurailla ketjuja ja kaikkialle ilkeästi kommentoida.

Käytkö sä töissä ja onko sulla lapsia?

En väittele kaikkien kanssa, joidenkin vain. Palsta kiinnostaa, jaksan seurata ihan hyvin kiitos kysymästä. Kaikille en ilkeästi kommentoi, hyvin harvoin itseasiassa. Joskus näppikseltä karkaa jokin tylyltä kuulostava kommentti ja silloin pyydän anteeksi (kuten olen täällä tehnytkin), joskus olen väärässä ja joudun senkin myöntämään. Esim. tuossa hoitopäivien pituus-ketjussa en ole ilkeästi ap:lle sanonut, muuta kuin epäillyt häntä trolliksi. Ap sen sijaan värikkäästi kyllä käytti kieltä kun mielipiteensä musta sanoi.

Kyllä ja kyllä viimeiseen kahteen.

no joo..ihmettelen vaan sun käytöstä tietyissä ketjuissa. Jälkikäteen ajateltuna oliko ihan fiksua? Tuleeko sulle ikinä sellainen olo että nyt mentiin metsään?

[QUOTE="aloittaja";23677677]no joo..ihmettelen vaan sun käytöstä tietyissä ketjuissa. Jälkikäteen ajateltuna oliko ihan fiksua? Tuleeko sulle ikinä sellainen olo että nyt mentiin metsään?[/QUOTE]

Kukaan meistä ei liene aina käyttäydy täydellisesti. Harmaat vaan sekoittuu taustaan joten voivat siten laukoa ihan mitä tykkäävät, millä (ja kuinka monella) nimimerkillä hyvänsä, eivätkä silti joudu grillattaviksi tälläisiiin ketjuihin. ;). Mustat sen sijaan hyvinkin usein, ja yleensä aina niiden ketjujen aloittaja on harmaa... No, ei siinä mitään, tottahan mä vastaan kun kiinnostaa. Ja jotain näköjään kiinnostaa ihan seuraamiseen asti. :cool: Jälkikäteen ajateltuna, en fiksuimmasta päästä ole mutten ihan tyhmäkään ja mitään en muuttaisi. :)

aika tyytyväiseltä itseesi.

Jokunen viikko sitten kirjoittelin tänne ja sä hyökkäsit ketjuun, olit kuin terrieri ja näykit kaikki mun vastaukset. Tuli paha mieli eikä susta jäänyt kyllä ollenkaan positiivinen mielikuva.

aika tyytyväiseltä itseesi.

Jokunen viikko sitten kirjoittelin tänne ja sä hyökkäsit ketjuun, olit kuin terrieri ja näykit kaikki mun vastaukset. Tuli paha mieli eikä susta jäänyt kyllä ollenkaan positiivinen mielikuva.

Linkitäpä ketju tähän niin lukaisen niin voin vastata paremmin sitten. :)

muoks. Itsestäni en pääse eroon joten pakko on hyväksyä ja sopeutua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä