K
kj
Vieras
Mikäs se on, jos hänet fb:stäkin löytää? Joku sanoi, että Adriana, mutta mikä sukunimi. Ainakin yksi henkilö löytyy nimellä Adriana Blume.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistaakseni joku sanoi, että hänellä olisi joku profiili fb:ssä... Ja että oli siellä kommentoinut jotain tästä tapauksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistaakseni joku sanoi, että hänellä olisi joku profiili fb:ssä... Ja että oli siellä kommentoinut jotain tästä tapauksesta.
No kyse on tietenkin siitä ihmisestä, jonka kuvia tuo Blume on käyttänyt. Mutta eihän hän oikeasti mikään Blume ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
eikös Tytsi kirjoitellut jotain Blumen fb-profiilista, että Blume oli sieltä kaikki kuvansa poistanut syyskuussa, tjsp.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
eikös Tytsi kirjoitellut jotain Blumen fb-profiilista, että Blume oli sieltä kaikki kuvansa poistanut syyskuussa, tjsp.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
eikös Tytsi kirjoitellut jotain Blumen fb-profiilista, että Blume oli sieltä kaikki kuvansa poistanut syyskuussa, tjsp.
Ei, vaan hän kirjoitti että Blume on mesessä sanonut poistaneensa fb-profiilinsa syys- lokakuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
eikös Tytsi kirjoitellut jotain Blumen fb-profiilista, että Blume oli sieltä kaikki kuvansa poistanut syyskuussa, tjsp.
Ei, vaan hän kirjoitti että Blume on mesessä sanonut poistaneensa fb-profiilinsa syys- lokakuussa.
voi olla näin että mesessä asiasta sanonut, mutta nimenomaan oli kyseessä kuvien poistaminen, ei koko profiilin poistaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
eikös Tytsi kirjoitellut jotain Blumen fb-profiilista, että Blume oli sieltä kaikki kuvansa poistanut syyskuussa, tjsp.
Ei, vaan hän kirjoitti että Blume on mesessä sanonut poistaneensa fb-profiilinsa syys- lokakuussa.
voi olla näin että mesessä asiasta sanonut, mutta nimenomaan oli kyseessä kuvien poistaminen, ei koko profiilin poistaminen.
kertoiko syytä kuvien poistamiselle jos kuitenkin profiilin jätti?
tytsi tän tietäisi.. en kuollaksenikaan muista miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja xc:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
eikös Tytsi kirjoitellut jotain Blumen fb-profiilista, että Blume oli sieltä kaikki kuvansa poistanut syyskuussa, tjsp.
näin mäkinm muistelen. oli kiva tietää et millä nimellä se profiili oli. Kun joku vielä puhui siitä jostain italia-ryhmästä, johon hän kuului tai jtn
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
eikös Tytsi kirjoitellut jotain Blumen fb-profiilista, että Blume oli sieltä kaikki kuvansa poistanut syyskuussa, tjsp.
Ei, vaan hän kirjoitti että Blume on mesessä sanonut poistaneensa fb-profiilinsa syys- lokakuussa.
voi olla näin että mesessä asiasta sanonut, mutta nimenomaan oli kyseessä kuvien poistaminen, ei koko profiilin poistaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Neamilla:Anteeksi tyhmyyteni..kuka on Blume (olen nukkunut koko päivän uvivelkoja pois ton pedarijutun takia..)
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kukas nyt niin on sanonut, että hänet fb:sta löytää? Sen ihmisen kyllä löytää, jonka kuvia tuo on tänne lykännyt. Mutta sillä nimellä, jonka Blume on ainakin minulle antanut, ei löydy kyllä yhtään mistään ketään.
eikös Tytsi kirjoitellut jotain Blumen fb-profiilista, että Blume oli sieltä kaikki kuvansa poistanut syyskuussa, tjsp.
Ei, vaan hän kirjoitti että Blume on mesessä sanonut poistaneensa fb-profiilinsa syys- lokakuussa.
voi olla näin että mesessä asiasta sanonut, mutta nimenomaan oli kyseessä kuvien poistaminen, ei koko profiilin poistaminen.
En tiedä, mutta tytsille ainakin oli sanonut poistaneensa koko profiilin, ja minulle sanoi, ettei ole fb.ssa enää lainkaan. Ainakaan sillä nimellä, jonka hän on antanut, ei häntä sieltä löydy.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onkohan munkin oikea nimi joku Sirkka? Käykääs kattoon facebookista, löytyykö nimellä Sirkka Rukoilija ketään. =)
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onkohan munkin oikea nimi joku Sirkka? Käykääs kattoon facebookista, löytyykö nimellä Sirkka Rukoilija ketään. =)
![]()
EN löydä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neamilla:Anteeksi tyhmyyteni..kuka on Blume (olen nukkunut koko päivän uvivelkoja pois ton pedarijutun takia..)