Blumen oikea nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Onkohan munkin oikea nimi joku Sirkka? Käykääs kattoon facebookista, löytyykö nimellä Sirkka Rukoilija ketään. =)

:laugh: :D EN löydä. :o

Hahahahaha!!! Ette saa oikeaa nimeäni selville! Hahaha :snotty:

Ja mun oikea nimi ei varmastikaan ole Berit Maaria Kuismanen. :saint: Voihan sitäkin koittaa etsiä FB:sta. Juurihan eilen joku nero oli löytänyt FB:sta Adriana Blumen. :whistle: Luulen että se on kuitenkin aika kaukaa haettua. :D

Kannattaako tuota edes pohtia . Kyseinen nikki on kusettanut niin paljon porukkaa, että tuskin tuon jutuissa on mitään toden perää. Joku pikkasen mieleltään sairas, tylsistynyt mamma (?) on elänyt netissä mielikuvitusmaailmassa. Rakentanut itselleen haaveilemansa elämän. Mua lähinnä säälittää. Kuinka tyhjää mahtaa olla hänen oma elämänsä, jos käyttää noin paljon aikaa ja energiaa tuollaiseen :(

Onkohan munkin oikea nimi joku Sirkka? Käykääs kattoon facebookista, löytyykö nimellä Sirkka Rukoilija ketään. =)

Voi sinua onnetonta ja toinen tuo bkm. Tarkoitin että olisikohan asioilla mitään yhteistä, kun huvikseni pistin fb-hauksi "blume" ja tuli tyttö nimeltä adriana blume. En ajatelut, että se olisi hänen oikea nimensä, vaan että liittyyköhän se jollain tavalla johonkin, ja ihan huvikseni.

Yhteistyössä