body ja sukkikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Eli, olen huomannut molempia tapoja käytössä, kumpaa itse käytätte?

1. Sukkikset bodyn alle

2. Sukkikset bodyn päälle

Itselläni ei ole lapsia, mutta tulee mieleen kyllä laittaa ensin body ja sitten sukkikset... Mutta näin että myös toisinpäin laitetaan.

Tilanteesta riippuen. Kestojen kanssa bodyn lahjeresorit helposti lipsahtaa sinne vaipan reunalle niin että imee vähän kosteutta, siksi talvella lapsella oli yleensä sukkahousut bodyn alla ja siinä housut päällä. Kotona ja kertisten kanssa ei ongelmaa ja vauvalla varsinkin yleensä sukkikset päällä.

Useimmiten sukkikset bodyn päällä. Joskus on lähinnä ajatuksissa tullut puettua toisin päin. Miehen mielestä pojan pukeutuminen näyttää niillä kerroilla samalta, kuin Turtleseilla...

itse en ollenkaan käytä bodyjä... Voisiko ravintolaan laittaa sukkikset ja bodyn? Ehkä niin päin, että sukkikset alle, ainakin jos ne on semmoset nylon. :xmas:

Sori. :ashamed:

kolmella ekalla lapsella käytettiin tavalla 2,mutta neljännellä aika usein tulee laitettua body sukkisten päälle..on niin kova menemään ettei meinaa sukkikset perässä pysyä :laugh: ja lisäksi joissain bodeissa se kuva yltää nykyään niin alhaalle et on nätimpi ku näkyy kokonaan,ennen siis minäkin ihmettelin tuota toista tapaa,mutta niin ne vaan mielipiteet muuttuu..

4 lapsella pidin sukkiksia bodyn päällä, kunnes sitten viidennen lapsen kohdalla huomasin, että parempi tapa on pitää sukkikset bodyn alla! Sukkahousut ei vilku housujen vyötärön alta ja sukkahousut pysyy paremmin päällä. Viitonen ja kuutonen ovat siis pitäneet tapaa nro 1 ja se todellakin toimii paremmin! :)

Yhteistyössä