Bohemi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mallu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen minä tehnyt ratkaisuni :-) Ostin jo keltaisen potkupuvun. Laitoin sen roikkumaan makuuhuoneeseemme pienessä henkarissa, saa muistuttaa siellä yhteisestä projektistamme. Ja nyt oikeastaan toivon, että se myös onnistuisi.
Uutta minulle on jo nyt mieheni minulle antama hellyys. Hellä ja huomaavainen hän on parhaan taitonsa mukaan tähänkin asti ollut, mutta sitä määrää ei enää voi edes ymmärtää. Iso ja mies ja pursuaa rakkautta.
Mutta en minä näin yksinkertainen ole. Olen luvannut itselleni, että yhden toiveeni saan toteuttaa itselleni. Se toinen mies. Yksi kerta. Ehkä se on jokin riitti minulle, sen jälkeen olen valmis antamaan vartaloni mennä menojaan.

Muuten hyvä juttu Mallu, mutta.... se toinen mies. Miksi ottaisit riskin ja heittäisit kaiken saavuttamasi ja onnellisen tulevaisuuden pois???
Minäkin olen jo vuosia ollut siinä ajatuksessa, että vielä kerran kokeilen toista naista, mutta mutta, riski nykyisen onnellisen ja täydellisen parisuhteen romahduttamiseen on yksinkertaisesti liian kova hinta. Jos menetät luottamuksen, menetät kaiken. Luottamusta ei voi menettää kuin kerran, sitä ei saa koskaan takaisin. Thats´the point.

Moi,loma virkisti! Ja sitten asiaan.. Mallu...minua kyllä kiinnostaa kuulla sinun kommenttisi siitä että mikä siinä pettämisessä sinun mielestäsi on niin hohdokasta että kaikesta huolimatta haluat sitä kokeilla? Mitä sinulla on jäänyt kokematta sellaista minkä ajattelet saavasi vieraalta mieheltä? En halua missään nimessä sinua tuomita tai arvostella! Minua vaan vilpittömästi kiinnostaa se mitä keski ikäinen nainen hakee vieraista. Kadonnutta intohimoa? Uutta kokemusta miehestä?.. Testaatko seksi elämäsi urautumista? Haluat nähdä millainen toinen mies on rakastajana,kuinka erilainen omaan verrattuna? Toivotko saavasi kerranki isompaa.. HK:ta tai Bohemia niin että olet TÄYNNÄ! Haluatko nähdä kuinka vieras mies tulee hulluksi kiimasta sinua kohtaan.. Tai haluatko sinä tulla kliimaksiin jotenki erilailla kuin ennen..? En tiedä kuinka kokenut olit ennen kuin aloit Arvin kanssa olemaan,mutta oma vaimoni sanoi syyksi sen että ei ollut koskaan ollut kenenkään muun kanssa kuin minun. Lisäksi oli varmaan itsetunto alamaissa ja vieraan miehen mielenkiinto häntä kohtaan nosti sitä. Pahin tietysti oli se että elämämme oli niin arkiintunut. Muuttunut itsestään selvyydeksi.. Näitä kun kyselen mietin samalla että mikä minua kiihoittaa ajatuksessa mennä vieraisiin..? Se ajatus kiihoittaa niin paljon että olen lähes varma että jos joskus tulee sellainen nainen kohdalle jonka tuntisi olevan niiden kaikkien uhkienkin jälkeen kokemuksen arvoinen niin varmasti haluaisin sen seikkailun kokea! Mutta miksi. Se on vaikeampi selittää.. Se on vaan tunne tuolla munissa että haluais lykätä siemenensä vieraaseen pilluunkin..

Hei Bohemi ja Xy!
Niinpä niin... Panos on liian kova. Tapasin tuon miehen kahdestaan, mutta en sitten muuta. Kerroin haluni ja tunteeni hänelle, myös sen, että rakastan liikaa miestäni uskaltaakseni ottaa riskiä. Mieheni on ehdoton, tiedän olevan kerrasta poikki.

Olisin halunnut saada jotain muuta, tuntea halun ja kiihkon erilailla. Kieltämättä haluaisin verratakin, en välttämättä kokoa vaan koko touhua muuten. On minulla ollut jokunen mies ennen Arvia. Yhden illan juttuja minulla ei ole koskaan ollut, vain pidempiä seurusteluita eikä nekään ole alkaneet seksillä. Ne oli kuitenkin nuorempana, jolloin seksi oli erilaista. Ehkä haluaisin tietää todellakin voinko saada nyt vielä keski-ikäisenä vieraan miehen hurmioon. Tai kyllä minä sen tiedän, kyllä voin saada.

Antaa sen nyt olla. Keskityn nyt omaan mieheeni ja nautin siitä lämmöstä, mitä hän minulle suo. Kieltämättä minäkin odotan kuukautisiani alkavaksi, jotta saan jälleen paljasta... Tuo kumitouhu ei oikein sovi minulle, rikkoo tunnelmaa ja on sellaista sähläystä. Miehet... yllätyin minä siitä, kuinka halukas minusta on tullut ehkäisyhormonien poistuttua kehostani. Nyt kun olen täysin luomutilassa, haluaisin rakastella monesti päivässä. Olin ennen mielestäni normaalin halukas, mutta tämä on jo uutta.
Koitan piristyä tästä loppuviikkoa kohti... Kivaa viikkoa teillekin!

Meillä ei kyllä pelannut yhtään ehkäisypillerit. Vaimo oli aina kiukkuinen ja seksi ei maistunut kuin joskus kun ei ollut kiukkuinen.. Kumin kans touhuilussa hermot meni molemmilta. Mutta se oli hyvää siinä kaudessa että kun ei kumi kiinnostanut niin vedettiin kerran paljaalla ja niin päästiin sitten isän ja äidin kirjoihin! Ihan hyvä näin jälkeen päin ajateltuna. Nyt vaimo on käyttänyt hormooni kierukkaa ja se on ollut tosi hyvä ja vaivaton. Ja vaimolla himot hyrrää! Ei ole ollut poika puuttees sen jälkeen.. Tietty onhan moni muukin asia muuttunut.. Ja sitä ikääkin tullut hieman lisää. Mutta tällä kokemuksella on ollut parempikin kuin luomuna.