Bonan/Piltin kampanjakirjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Onko muille tullut jo kaikki kirjat, joihin etiketit lähetti?

Mulla puuttuu viimenen mihinkä etiketit lähetin. Lähetin ne ainakin viikkoa ennen kampanjan loppua. Eli yli kuukausi on mennyt.

Pitäisköhän jo kysellä niiden perään...?

Ihana että kysyit, mun on pitänyt kysellä samaa. Meillekään ei siis ole vielä tullut ja yli kuukausi ollaan myös odoteltu. Voi sitten olla, että kaikki muutkin ovat olleet matti myöhäisiä ja niillä on paljon lähettämistä.

Saisivat ne kyllä jo lähettää, toivottavasti eivät ole kirjat loppuneet ja siksi kestäis näin kauan. Sillon kuin se kampanja alkoi, lähetin heti yhteen kirjaan merkit, tuli tosi nopeasti.

Niillä on luultavimmin taas loppuneet kirjat kesken...
Mulle ne kirjat tuli alle kahdessa viikossa etikettien postittamisesta, mutta legokeräyksen aikana kesti pitkään ja sen kirahvin tilalle tuli silloin kirja legojen loppumisen takia.

Soitin sinne tänään ja ilmottivat, että kirjat postitetaan viimeistään 15.9. Käskivät odottaa ensi viikon loppuun ja ottaa sen jälkeen yhteyttä, jos jotain vielä puuttuu.

Perskuleet lähettivät sen Mimi kirjan Musikanttien sijaan ja etikettejä oli monen tarkistuksen jälkeen se 250 pistettä. Että turhaan taidan odotella oikeaa, valitetaan uudelleen 2 viikon päästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Puh-veli:
Soitin sinne tänään ja ilmottivat, että kirjat postitetaan viimeistään 15.9. Käskivät odottaa ensi viikon loppuun ja ottaa sen jälkeen yhteyttä, jos jotain vielä puuttuu.

Perskuleet lähettivät sen Mimi kirjan Musikanttien sijaan ja etikettejä oli monen tarkistuksen jälkeen se 250 pistettä. Että turhaan taidan odotella oikeaa, valitetaan uudelleen 2 viikon päästä...

Jos musikantti-kirja oli jo loppunut?

Yhteistyössä