Boogyman!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostunut

Vieras
Kysymys sulle, ei ole pakko vastata jos et halua. Yhdessä toisessa ketjussa kirjoitit, että isäsi kuului natsisukuun, mutta kielsi sukunsa ja avioitui äitisi kanssa. Saanko kysyä minkä maalaisia he ovat? Miksi äitisi oli niin paha isäsi suvun mielestä? Oletteko yhtään yhteydessä isäsi suvun kanssa? Mielenkiinnosta kyselen :) Yritin etsiä oisko tästä aiheesta pinoa, mutta en löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
ei ole niin kiinnostava aihe, että pitäisi höpistä siitä :D

No mua kiinnostaa kun olen itse ulkomaalaisen kanssa naimisissa :) Ne, joita ei kiinnosta niin olkoot lukematta! Kerro siis? Jos vaan haluat kertoa.

heheh....isä meni naimisiin juutalaisen naisen kanssa....ei niin kummallista....liitto kesti muutaman vuoden ja minä olen tulos siitä. Ja en ole tekemisissä isän suvun kanssa koska ovat paatuneita natseja. Ima opetti ja kasvatti minut ja se riittää.

heheh....isä meni naimisiin juutalaisen naisen kanssa....ei niin kummallista....liitto kesti muutaman vuoden ja minä olen tulos siitä. Ja en ole tekemisissä isän suvun kanssa koska ovat paatuneita natseja. Ima opetti ja kasvatti minut ja se riittää.

Ok, kiitos vastauksesta. Saako vielä kysyä, oletko tekemisissä isäsi kanssa, Jos tunkeilen liikaa niin älä vastaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ok, kiitos vastauksesta. Saako vielä kysyä, oletko tekemisissä isäsi kanssa, Jos tunkeilen liikaa niin älä vastaa ;)

en oikeastaan kovinkaan paljoa...muutaman kerran kun ollaan menty saksaan ollaan käyty moikkaamassa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä