BORA vaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitsisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarvitsisin

Vieras
Minulla on bora merkkiset yhdistelmä vaunut, olisiko 2005vuoden mallia, muuta en osaa muuta nyt sanoa tuosta mallista.
Ovat tosi hyvät vaunut, mutta joku niissä nyt mättää, kun yritän käyttää niitä rattaina. Istuin osa on ihan älyttömän suuri, ja vauva ei pysy siinä mitenkään valumatta lysy asentoon.
Muut joilla on ko vaunut, oletteko huomanneet samaa, vai onko minulla jäänyt jotain tosi olennaista huomaamatta. Ovat nimittäin niin epäistuvat että ovat täysin käyttökelvottomat näin.

meillä oli aikoinaan borat. Istuinosa on tosiaan suuri. Muisteleisin kyllä että ei meillä poika niissä valunut kun istui... tai hetkinen... oisinkohan laittanut ihan ekoina kertoina kun vasta opetteli sitä rattaissa istumista niin jonkun tuen pepun alle et ei valunu...? Hmm, niin tais hei olla!

Juu, mulla oli nuo keskimmäisen kanssa vähän aikaa... Ja ne oli rattaina ihan pskat...Siis vauva on joko ihan 90 asteen kulmassa istumassa, tai sitten lähes makuultaan niin, ettei näe juuri mitään... Meillä ei ollu valjaita, vaan ite hommasin niihin valjaat, mutta ei ne vauvaa ryhdissä pitänyt. Eikä sitä selkänojaa oltu muotoiltu millään lailla...pehmustettu suora levy vaan... En tykännyt niistä monesta muustakaan syystä ja siksi ne olikin vain vähän aikaa meillä...

Minkä ikäinen on lapsesi? Joko osaa istua hyvin? Itse en ole kyseistä ongelmaa havainnut, tosin poikani oli 10 kk kun aloin käyttää ratasosaa rattaina. Käytän aina turvavöitä ja ne ovat suht kireänä. Minusta ratasosa on siinä sopiva, että menee pisemmän aikaa lapsella nämä rattaat, kun istuinala on riittävän suuri. Voithan laittaa vaikka tyynyn lapsen selän taakse, jotta saat tilaa pienennettyä.

Minäkin olen pitänyt tuota tyynyä selän takana pojalla, joka on nyt 7kk. kyllä tuo istuin osa on mielestäni vähän huono, mutta vaunuina muuten olen kyllä noista tykännyt.
Vähän joutuu virittelemään, mutta ainakaan kylmillä keleillä ylimääräinen tyytny selän takana tai pepun alla ei haittaa.
Meidän vaunuissa on kiinteät turvavyöt.

Yhteistyössä