br lelusta saadut tarrat , kerätäänkö niitä johonkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mitä ihmettä"

Vieras
br lelusta ostin leluja lapselleni ja sain jotain kolikkotarroja, yhdessä taitaa lukea 10c. Onko näitä tarroja tarkoitus kerätä johonkin ja saada alennusta tms? vai antavatko muuten vaan tarroja lasten leikkeihin eli niillä ei sillä lailla mitään merkitystä vaikka roskiin pistäsin? en huomannut kysyä myyjältä kun oli kassiin sujauttanut tarroja, mitään etuvihkoa, tarravihkoa ei kuitenkaan antanut.

Ai, mä olen aina heittänyt tarrat roskiin tai liimannut lasten kanssa paperille kun en ole myöskään tiennyt että niistä saa etua. Ei ole kassa kertaakaan vihkoa antanut. Onpa salamyhkäistä toimintaa BR:llä.

[QUOTE="Suski";26057369]Ai, mä olen aina heittänyt tarrat roskiin tai liimannut lasten kanssa paperille kun en ole myöskään tiennyt että niistä saa etua. Ei ole kassa kertaakaan vihkoa antanut. Onpa salamyhkäistä toimintaa BR:llä.[/QUOTE]

No vihkoon mahtuu aika monta tarraa, ei ne kassat osaa arvata, kenellä se löytyy ennestään ja kenellä ei.

Niitä tarroja saa VAIN JA AINOASTAAN jos näyttää clubi korttia eli kanta-asiakaskorttia (tai antaa tuon kortin numeron) kassalla maksaessaan. Olet liittynyt tuohon clubiin joko ihan br:n nettisivulla tai myymälässä. Tarroja ei saa missään nimessä antaa ihan "muuten vaan" jos ei tuota jäsenyyttä ole, merkit kun ovat laskettuja ja ihan oikeasti rahan arvoisia.

Yksi tarra on 0,10eur arvoinen (siis br leluuissa) ja niitä voi kerätä sellaiseen tarravihkoon, jonka saa kassalta, kun rohkeasti kysäisee. Tarroja EI siis saa ilman tuota korttia, eikä ilman sitä tarroja voi käyttää maksuvälineenä/vaihtaa rahaksi. Vihkoseen mahtuu 50 merkkiä eli täysinäinen vihko on 5eur arvoinen br-leluissa. Yleensä, kun vie myymälään tuon täyden tarravihkosen, myyjä kysäisee haluatko uuden vihkon vanhan tilalle. Eipä tämän salamyhkäisempää toimintaa. Lisätietoja voi katsoa br:n nettisivulta tai kysäistä ihan rohkeasti myyjältä.

Yhteistyössä