Brad Pitt: "Avioliitto Jenniferin kanssa oli esitystä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, makuja on monia. En tykkää monestakaan Hollywoodin "kaunottarista". Esim. Uma Thurman on vaan ruma, järkkyruma. Samoin Sigorney Weaver moljosilmineen. Eikä Cameron Diazkaan ole mitenkään erityisen nätti, kroppa on kyllä ainakin ennen ollut upea.
Enkä ymmärrä, mitä kaunista on ollut Marilyn Monroessa, sillä on samanlainen kroppa kuin minulla, eli rumarumaruma ja silmät jotenkin huumatun oloiset.
Tätä listaa voisin jatkaa loputtomiin........

Minusta sitä kauneutta ja luonnollisuutta löytyy Hollywoodin eurooppalaisista. Kate Winslet, Julie Delpy, Juliette Binoche, Audrey Tautou, jne.

Mutta makuja on monta, ja hyvä niin. Ja onneksi sentään jostakin asiasta on tässä(kin) ketjussa yksimielisyys, Brad on ihan jees...

Mun mielestä Angelina on aito, kaunis ja persoonallinen. Mä en ymmärrä, miks aina puhutaan, että se olis pumpannut huuliinsa jotain, koska sillä on ollut ne töröhuulet jo ihan pikkulapsena.

angelinajolie.jpg

1222-angelina-jolie_fa.jpg

Viimeksi muokattu:
Enkä ymmärrä, mitä kaunista on ollut Marilyn Monroessa, sillä on samanlainen kroppa kuin minulla, eli rumarumaruma ja silmät jotenkin huumatun oloiset.

Ne huumatun oloiset silmät johtuu varmaan siitä, että mimmi rosukutti kaikenlaisia pillereitä vuorkokaudet ympäriinsä...aamulla jotain piristeitä selvitäkseen unilääketokkurasta ja sitten rauhoittavia lääkkeitä selvitäkseen päivästä ja elämästä yleensä. Illalla taas unilääkkeitä ja rauhoittavia jotta voisi nukkua. 60-luvulla nuo lääkkeet olivat vielä aika tujua kamaa. Taisi Marilynille alkoholikin maistua...

Yhteistyössä