Brexit-uutisoinnissa kärpäsestä koitetaan tehdä koko ajan härkänen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Voi, voi kun ulkomaan matkailussa joudutaan odottamaan passintarkastuksessa 5 minuuttia niisk

"Merkittävin yksittäinen ero entiseen, jonka Bubbear on brexitin jälkeen havainnut, liittyy matkustamiseen. Siinäkään hän ei ole kokenut suurempia ongelmia.

– Saatat joutua odottamaan passintarkastuksessa viisi minuuttia pidempään. Vertailun vuoksi, koronapassin tarkastuksissa on kulunut aikaa huomattavasti enemmän.

Suurlähettiläs painottaakin, etteivät muutokset Britanniassa asuvien elämässä johdu brexitistä, vaan ennen kaikkea koronapandemiasta."

Kauppojen tyhjät hyllyt ja polttoainekuljetusten ongelmat ovat nekin enempi EU-lobbaajien keksimiä ja agendamedian markkinoimia.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Näinhän se on.

Itse olen joutunut näyttämään passini Eestiin mennessä ja Eestistä tullessa.

Kyllä nuo Britit pääpiirteittäin tuntuvat olevan tyytyväisiä Brexittiin. Minäkin osaan olla onnellinen heidän puolestaan vaikka se teettääkin suomalaisille hiukan harmaita hiuksia.
Toivon Suomeen Fixittiä jos EU jatkaa näillä eväillä. Turvetuotanto takaisin ja kaivoslait uusiksi, näistä on hyvä aloittaa itsenäisen Suomen rakentaminen.👍

Nyt ei ole kyse mistään passin näyttämisestä. Kyllä siellä on vaikeuksia ollut ja on, turha väittää muuta. Tiedän myös ihmisiä, jotka ovat muuttaneet sieltä pois juuri brexitin takia. Vienti sakkaa, kun EU-maat eivät halua maksaa tulleja, ymmärrettävästi.

"Many German and British companies underestimated the negative consequences of Brexit. In our survey two thirds admitted that the real impact of Brexit was more negative than thought at the start of the year.
The trade agreement between the EU and the UK agreed just before the end of the year has strongly burdened the exchange of goods and services. 77% of surveyed companies have difficulties importing from Great Britain, 72% in exporting to the United Kingdom."

Eiks voi vaan lukee juttuja jossa Brexit menee hyvin ja uskoo niihin. Sit kaikilla on kivempaa! Ja ainahan meillä on lissun kaverit, jotka kertoo, kuinka kivaa on ja kellään ei oo ongelmia!

Ok, mä olen kuullut vaikeuksista ihan siellä asuvilta.
Kyllä mun asiakkaiden sukulaiset, ystävät ja tuttavat edelleen asuvat Briteissä. He ovat kertoneet, että Britit ovat pääsääntöisesti tyytyväisiä kun eivät ole EU:n direktiivien ja muiden sääntöjen orjia enää.

"Nälkää ei ole vielä tarvinnut nähdä, mutta tuotevalikoima monissa kaupoissa(siirryt toiseen palveluun) on kaventunut ja suuri syy ongelmiin on Britannian EU-ero brexit.
Maassa on 100 000 rahtikuskin vaje, joten kaikki tuotteet eivät pääse koskaan perille asti. Pandemian aikana 14 000 kuskia on tilastojen mukaan muuttanut takaisin kotimaihinsa EU:n alueelle ja vain 600 on palannut takaisin.
Samalla maanviljelijät kertovat, että vihannekset pilaantuvat pelloille, sillä EU:sta tulleita maatalouden työntekijöitä ei ole tarjolla Britanniassa – brexitin vuoksi tiukentuneiden maahanmuuttosääntöjen vuoksi"

Eiks voi vaan lukee juttuja jossa Brexit menee hyvin ja uskoo niihin. Sit kaikilla on kivempaa! Ja ainahan meillä on lissun kaverit, jotka kertoo, kuinka kivaa on ja kellään ei oo ongelmia!
Voi ei, eivätkö Briteissä asuvan enemmistön mielipide nyt ollutkaan sun mieleen, höh.:(

Jospa
"Nälkää ei ole vielä tarvinnut nähdä, mutta tuotevalikoima monissa kaupoissa(siirryt toiseen palveluun) on kaventunut ja suuri syy ongelmiin on Britannian EU-ero brexit.
Maassa on 100 000 rahtikuskin vaje, joten kaikki tuotteet eivät pääse koskaan perille asti. Pandemian aikana 14 000 kuskia on tilastojen mukaan muuttanut takaisin kotimaihinsa EU:n alueelle ja vain 600 on palannut takaisin.
Samalla maanviljelijät kertovat, että vihannekset pilaantuvat pelloille, sillä EU:sta tulleita maatalouden työntekijöitä ei ole tarjolla Britanniassa – brexitin vuoksi tiukentuneiden maahanmuuttosääntöjen vuoksi"

Britit alkavat valmistaa kotimaisia tuotteita!❤️

Ylen propagandaa.

Näinhän se on.

Itse olen joutunut näyttämään passini Eestiin mennessä ja Eestistä tullessa.

Kyllä nuo Britit pääpiirteittäin tuntuvat olevan tyytyväisiä Brexittiin. Minäkin osaan olla onnellinen heidän puolestaan vaikka se teettääkin suomalaisille hiukan harmaita hiuksia.
Toivon Suomeen Fixittiä jos EU jatkaa näillä eväillä. Turvetuotanto takaisin ja kaivoslait uusiksi, näistä on hyvä aloittaa itsenäisen Suomen rakentaminen.👍

Itse asiaan liittymättä: Naapurimaamme nimi suomeksi on edelleenkin Viro. Kerrotko matkustavasi Sverigeen jos hyppäät länteen suuntaavaan laivaan?

Itse asiaan liittymättä: Naapurimaamme nimi suomeksi on edelleenkin Viro. Kerrotko matkustavasi Sverigeen jos hyppäät länteen suuntaavaan laivaan?
En, kerron matkustavani no-go zonelle.🧐

• Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä