BRIO double wave ???? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herttaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

herttaliisa

Jäsen
06.02.2009
185
0
16
Heippa ihanat palstalaiset :wave:

Meillä on nyt tuplien osto tulossa, lapsille tulee ikäeroa 1v8kk joten isosiskokin vielä matkustaa rattaissa. Me ulkoillaan päivittäin, kaupungissa ei juurikaan tuu kärryjä lykittyä.

Oon vakavasti miettinyt noita BRIO double waveja, ja niistä ois kiva kuulla hyviä ja huonoja kokemuksia :)

Me olemme olleet ihan tyytyväisiä. Jotenki tuntuu, et niissä olis vähän tilaa per lapsi, mut niin kait se on kaikissa tuplissa. Hyvin kulkevat kelissä, ku kelissä. Meillä on vaunut olleet viime syksystä asti, joten kesäkeleistä ei olla vielä noiden vaunujen kans päästy nauttimaan. :D

Meillä on double wavet kaksosilla ja ihan tyytyväinen olen ollut. Ainoa mikä kannattaa miettiä tarkkaan eri-ikäisillä sisaruksilla on se, että double wavessa on kuomu aika matala. Saattaa mennä pieneksi sille vanhemmalle sisarukselle. Olen ymmärtänyt että esim. Oran, Emman ja Emmaljungan tuplissa kuomu on korkeampi. Oran tuplissa sisämitat on hivenen isommat kuin Briolla eli ovat tilavammat. Ulkomitat suht samat. Varmaan Orat ostaisin jos nyt olisin vaunukaupoilla.

Niin ja sitten se, että jos vaunut kulkee paljon mukana autossa, en suosittele Brioa, on nimittäin tosi vaikea mekanismi laittaa vaunut kasaan.

Yhteistyössä