Brio Pony:n omistaja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Olen ajatellut ostaa Brio Ponyt nyt 1v4kk lapselle, yhdistelmien hajotessa käsiin.. Meillä on vanhempi lapsi joka ei jaksa vielä kävellä pitkiä matkoja/pitkään ja tarvitsemme siis myös seisomalaudan vaunuihin. Sopiiko tähän Brion malliin seisomalauta, eli siis lähinnä onko "selkäpuolella" renkaiden tasolla sopivaa metallista putkea mihin voisi laudan kiinnittää ?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Meillä on kans Brion oma lauta. Onks hankala työntää ku seisoja mukana, tai onks seisojan ikävä olla mukana?

Minusta ei ollut hankala työntää. Tyttö seisoi selkänojan ja työntöaisan välissä yleensä, siinä mahtui olemaan oikein mukavasti. Jos kuomu oli paikoillaan, piti tytön seistä työntöaisan ja minun välissä, se ei ollut yhtä hyvä asento mutta kyllä siinäkin pystyi seisomaan.

Mä en tykännyt seisomalaudasta. Meillä isompi lapsi istuu tarvittaessa myös rattaissa: selkänoja laitettiin lepoasentoon, ja isompi joko kyykötti pikkusiskon takana samalla penkillä, tai istui siinä kahareisin (jalat törrötti sivuilla). Tämä ei ehkä ole rattaiden kulumisen kannalta paras ratkaisu, mutta siroja lapsia on meillä eikä rattaat ainakaan näytä kärsineen, toisaalta jos vaan meidän lapset kestää niin ei haittaa, en niitä jälleenmyytäviksi ostanutkaan.