Brio Zento istuimen asennuksesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apyvä

Vieras
Ostettiin kyseinen istuin, ja tarkoitus oli ostaa uusi auto, autoa nyt ei ole vielä hankittu, joten lattiassa ei ole koukkuja, eikä lisävöillä saa etuistuimen kiskoihinkaan kiinni.
Mutta vielä oli yksi vaihtoehto, jota ei yksinkertasesti ymmärretä, vaikka on ohjeet ja kuvat.

Siis miten ihmeessä se laitetaan niillä lisävöillä sen etupenkin ympäri, jos istuin on takapenkillä selkä menosuuntaan. EI voi ymmärtää, joten hyviä neuvoja kehiin, jotta saadaa istuin käyttöön !
 
Juu, ne on siis niissä kiskoissa kiinni.
Mutta meillä on ksikojen edessä kovamuoviset suojat, joten niihin ei saa kiinni :(
Ohjekirjassa oli vielä kolmaskin juttu, ja se piti laittaa jotenkin siihen ihan etupenkkiin kiinni, löysin netistä jonkun videon missä se laittokin ne sieltä penkin välistä, mutta tuossa ohjekirjassa on ihan erilainen ohje. hmm.
Osaisko joku neuvoa vielä ?
 

Yhteistyössä