Brio Zento

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastasyntyneelle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastasyntyneelle?

Vieras
Laitoin saman kysymyksen tuonne odottajien puolelle mutta ehkä tältä puolelta löytyy enemmän kokemusta, joten laitan tännekin... Olen saanut jokseenkin ristiriitaisia tietoja ihan lastentarvikeliikkeistä siitä, käykö Brio Zento -turvaistuin vauvalle syntymästä lähtien. Onko kellään tietoa/kokemusta asiasta? Itse en ostaisi lapselle turvakaukaloa laisinkaan jos ei ole pakko.

Brio Zento turvaistuin 0-25kg (6kk- 6-vuotiaalle)

Turvakaukalon jälkeen lapsi tarvitsee turvallisen ja monipuolisen matkustuspaikan autossa

Brio Zento turvaistuin (6kk- 6-vuotiaalle / 0-25kg) voidaan asentaa selkä menosuuntaan (0-25 kilon painoiset lapset, suositus 9-25kg) sekä kasvot menosuuntaan (9-25 kg) auton kaikille matkustajapaikoille. Zento voidaan myös käyttää myöhemmässä vaiheessa ns. turvavyöistuimena, joten turvaistuimen käyttöikä on pitkä.

Kaukalon kanssa on paljon helpompi liikkua! pieni vauva on niin ""veltto"" nosteltavaksi edes takaisin turvaistuimeen yms. Meillä on Zento ja sen asentokin on liian pysty noin pienelle, kun meinas olla 6kk iässäkin.
Kaukalo käy sitteristä, ensimmäisest syöttötuolista, kiva kiipeilytuki ;) Osta vaikka käytetty tai vuokraa 6kk, se on aika halpaa jopa!

Mä en kyllä osais kuvitella, että mein pikkanen ois ollu tossa zentossa vastasyntyneestä alkaen! En kyllä muista mitä siinä käyttöohjeessa sanotaan, kun se on autossa.

...nyt tullut selväksi, eli 6kk iästä lähtien, eli kun kroppa on sen verran kehittynyt, ettei ole enää ihan hervoton mihinkään suuntaan. Tosi hämäävää toi markkinointi vaan, muka 0-25 kg ja sitten onkin vasta 6kk iästä alkaen?? !!