Brion happy mixed 2010- millaset vaunut, Äkkiä apua :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras11
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras11

Vieras
Noniin, eli kertokaas mulle miten tuo mixed eroo tavallisesta vai erooko se mitenkään?

Millaisia käyttökokemuksia; ulkonäkö, jousitus, tavaratila, tukevuus, koko jne?

Ostaisitko sinä nämä vuanut ja jos niin miksi/miksi et?

Ovatko kuinka tukevat, turvalliset kahden ison koirankanssa? Eli onko mitkään rimpulat? vai vankat vaunut.

Laittakaa siis plussia ja miinuksia.

Meillä mietintä listalla ollut meinaan Emmaljungan duo mondialit ja Edget sekä nämä.

Paljonko maksaisit näistä käytettynä?

Kiitti kaikille ketkä jaksaa jakaa tietouttaan/mielipiteitään.

Jos kaksi isoa koiraa ni ottaisin ehdottomasti emmaljungan duo edget, on tarpeeksi jämäkät siihen touhuun. Meillä uros rotikka ja muita vaunuja ei edes mietitty, käytiin katsomassa ja heiluttelemassa vaunuja. Ja lastentarvikkeen myyjäkin sanoi että duo edget on erittäin hyvät koira ihmisille. Pieni miinus vaunuissa on se että ne on aika isot, pikkukaupan hyllyjen välissä ei mahdu menemään, ja vaatii vähän enemmän säilytys tilaa kun on erikseen koppa ja ratasistuin.

Hinnasta on paha mennä sanomaan, uutena ne maksaa n. 900 euroa, käytetyssä riippu että kuinka vanhat vaunut on ja missä säilytettyä ja missä kunnossa on, tuleeko mukana sadesuojaa tai muita extra juttuja?

No mä kävin myös tossa liikkeessä kattelemassa noita vaunuja. Meillä on ollut nyt tarkotuksena ostaa vaunut uutena ja hintaa saa olla sinne about 800e asti. tai sitten käytettynä, mutta nyt kun olis tarjolla nuo briot käytettynä niin ne alko jotenkin kummittelemaan ja hurja säästöhän siinä tulisi jos ne ottasin, Meillä on tosissaan siis kaksi ISOA koiraa myöskin, toisella painoa about 40kg ja toiselle tulee painoa aikuis iällä reippaat 55-60kg luultavasti, että se tietty mietityttää..

Että kuinka tukevat nämä briot sitten ovat? Emmaljungista edget ja noi mondialit on kyllä tosi tukevat vaunut.
Mutta lähinnä onko nää ihan turha ostos noin isojen koirien kannalta, että pysyy pystyssä ja tiellä ja ei keikahda jos sattuskis "vaaratilanne" tulemaan eteen.

Mulla ei oo omaa kokemusta noista brioista yhtään. Mutta mitä oon kavereilta kuullut niin niiltä on mennyt brion vaunuista eri osia rikki hyvinkin helposti. Meillä kans n. 50 kilon rötkäle tuo meidän koiruus

Meillä brio happyt ja tukevat ovat. Meillä tosin yksi iso koira, mutta hyvin lenkillä menee. Tukevat, vaikka ovatkin pieni kokoisemmat kuin edget. Pienempi koko on plussaa säilytyksessä sekä kaupungilla. Tykätty ollaan. Ja kahden vuoden aikana ei ole mikään mennyt rattaissa rikki, kun taas kahdella ystävällä emmaljungat reistailee koko ajan. Mutta olen lukenut, että emmaljungat ja briot on ne, jotka eniten reistailee.

Moikka! Meillä oli emmaljungan mondialit, mutta luovuimme niistä, koska eivät ollut meille hyvät vaunut. Meillä on kaksi koiraa myös, mutta vähän pienempiä kuin teille. Emmaljungat olivat isot ja kookkaat ja hyvät maastoon, mutta muualle eivät sitten ollutkaan hyvät.
Nyt meillä i'coo peak 4 air ja nämä ovat myös tukevat. Nämä ovat myös monipuolisemmat rattaat. Olen tykännyt näistä tosi paljon. Suosittelen tutustumaan.

Yhteistyössä