Brion Happy yhdistelmävaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brion Happyt?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Brion Happyt?

Vieras
Voisiko joku hieman valaista minua mikä ero on Brion Happy Classic, Harmony ja Mixed yhdistelmävaunuilla? Kaikkiin saa valittua rungon, pyörät, kantokassin/vaunukopan...

Mulla asiaa sekoittaa kun puhutaan Happyista tai Kombeista vaikka esitteen mukaan kaikki ovat Brio Happy vaunuja/rattaita.

Silloin eri runko ja eri koppa/kantokassi muutti nimeä. Älä sekoita päätäsi liikaa nimillä, mieti vain mitä haluat.

Itse pidän löysemmästä jousituksesta. Mieti haluatko kääntöaisan (olisi hyvä kun rattaissa istuvan naamaan paistaa aurinko). Talvivauvalle parempi pehmeä kantokassi, kesävauvalle kova. Vaunukoppa maksaa liikaa käyttöaikaansa ajatellen (meillä 3-4kk)

onko ainakin niin, että tuossa kombissa ei ole ollenkaan erillista koppaosaa, vaan irrallinen kantokoppa laitetaan aina sen ratasosan päälle.

Onko noi classic, harmony ja mixed vain jotain kopan värivaihtoehtoja. En nimittäin muista tuollaisia olleen silloin, kun me loppuvuodesta 2007 ostimme Happyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ostin happyt 4v sitten:
Mieti haluatko kääntöaisan (olisi hyvä kun rattaissa istuvan naamaan paistaa aurinko).

Katselin jokunen viikko takaperin vauvatarvikeliikkeessä Happyjä ja niissä ei ollut missään enää heittoaisaa. :o Kummastelin asiaa myyjällekin, mutta hän ei osannut kertoa mistä johtuu.

Yhteistyössä