Briot vaihtoon... PETTYNYT!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tekis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tekis?

Vieras
Eli brio happy rattaat olleet käytössä puolivuotta ja olen niin pettynyt. En vaan tykkää vaikka kuinka olen yrittänyt opetella niistä pitämään. Ajattelin vaihtaa emmaljunga CLASSIC SPORT rattaisiin, yksinkertaset ja jämäkän oloiset, kokemuksia??? (vai oisko city cross tai cerox?)

Brion heittoaisa löysä ja istuin osa löysästi kiinni.... yms. Täten ajattelin yksinkertaistaa tulevia vaunuja luopumalla heittoaisasta, ehkä.

Makuasia, kiitos!

Käytössä sen vasta huomaa kumpi on omasta mielestä parempi. En usko että heittoaisa on sinänsä ongelma, ainakin meidän Brioissa kaikki on toiminut moitteetta. Itse en suinkaan luopuisi tuosta ominaisuudesta vaikka merkkiä vaihtaisinkin. Kai olet muuten käyttänyt takuuhuollossa vaunuja???

Meillä emmaljungan citycrossit, tosi kevyet ja ihanat kaikinpuolin, olen ollut hurjan tyytyväinen. Sen sijaan kun kokeilin serkun brioja olin ihan kahistunut miten raskaat ja jäykät!

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Käytössä sen vasta huomaa kumpi on omasta mielestä parempi. En usko että heittoaisa on sinänsä ongelma, ainakin meidän Brioissa kaikki on toiminut moitteetta. Itse en suinkaan luopuisi tuosta ominaisuudesta vaikka merkkiä vaihtaisinkin. Kai olet muuten käyttänyt takuuhuollossa vaunuja???

Peesi

Mä olen myöskin vastaaviin vikoihin kiukkuuntunut vähän vanhemmissa Brioissamme. Käännyin silloin asiassa myyjän puoleen ja myöskin Brion puoleen ja vastaus oli, että kuuluu normaaliin kulumiseen ja asiaan. Hah, sanon minä!!

Classic Sporteja voin kokemuksella lämpimästi suositella!

Mutta ystäväni City Crossitkin ovat ihanan kevyet, tukevat ja pienet. Ja toisaalta meillä olleet kaksos-Ceroxit olivat aivan ihanat...

Joten käy Lastentarvikkeessa kokeilemassa mitkä tuntuu sun käteen parhailta ja ota ne! Tuskin tulet pettymään =)