Britannian hallituksen ministeri loikkasi EU- ja maahanmuuttokriittiseen UKIPiin, eikä ollut eka loikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lanka palaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vuoden kuluttua Briteissä on parlamenttivaalit ja se tietää sitä, että Ukip nousee suurimmaksi puolueeksi joka johtaa taas siihen, että britit eroavat EUsta ja potkivat mamut huut helvettiin.

Mä luulen, että tästä puhdistuksesta on konservatiiveille loppujen lopuksi hyötyä. Kun äärioikeistolaiset populistit siirtyvät ukipin riveihin, konservatiiveista tulee siedettävämpi vaihtoehto vasempaan kallistuville äänestäjille joihin labour ei tällä hetkellä vetoa, ja konservatiivit saa enemmistön ensi vaaleissa.

Alkuperäinen kirjoittaja näins;30304118:
Mä luulen, että tästä puhdistuksesta on konservatiiveille loppujen lopuksi hyötyä. Kun äärioikeistolaiset populistit siirtyvät ukipin riveihin, konservatiiveista tulee siedettävämpi vaihtoehto vasempaan kallistuville äänestäjille joihin labour ei tällä hetkellä vetoa, ja konservatiivit saa enemmistön ensi vaaleissa.

Ukip oli kevään Eu-vaalien suurin puolue ja konservatiivit vuotaa kuin seula, joten eipä tarvitse olla kovin kummonen ennustaja tietääkseen parlamenttivaalien voittajan.

Kuten mikä?

Eikös persefinnien pitänyt olla Eurovaalien voittaja? Äläkä vaan ala jankuttaa jostain äänimäärän tuplaamisesta.

Persefinnit ovat vasta neljänneksi suurin puolue. Kannatuslukemat ovat laskussa, kuten pitääkin olla äärioikeistolaisella puolueella.

Timpsukka Soinista (katolinen kaappihomo) ei tullut sen enempää pressaa kuin pääministeriäkään.

Eikös persefinnien pitänyt olla Eurovaalien voittaja? Äläkä vaan ala jankuttaa jostain äänimäärän tuplaamisesta.

Persefinnit ovat vasta neljänneksi suurin puolue. Kannatuslukemat ovat laskussa, kuten pitääkin olla äärioikeistolaisella puolueella.

Timpsukka Soinista (katolinen kaappihomo) ei tullut sen enempää pressaa kuin pääministeriäkään.

Enpä ole tuollaista sanonut.

Yhteistyössä