V
vieras
Vieras
Elikkäs meillä on toisessa autossa britaxin multi-tech ja ollaan sillä lähdössä reissuun. Lapsi on kuitenkin vain houkan yli 9 kiloa ja istuinhan on 9 kilosta ylöspäin. (Toisesta autosta ei oikean kokoisen istuimen siirto onnistu, koska autossa jolla lähdemme, ei ole isofixejä.)
Elikkäs kysymys olisikin nyt, että minkä kokoisen voisitte laittaa tuohon multi-techiin? Istuin on selkä menosuuntaan, joka on hyvä asia, mutta tuo lapsen paino hiukan arveluttaa.
Elikkäs kysymys olisikin nyt, että minkä kokoisen voisitte laittaa tuohon multi-techiin? Istuin on selkä menosuuntaan, joka on hyvä asia, mutta tuo lapsen paino hiukan arveluttaa.