Britax Multi-tech - minkä ikäisen voisitte siihen laittaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikkäs meillä on toisessa autossa britaxin multi-tech ja ollaan sillä lähdössä reissuun. Lapsi on kuitenkin vain houkan yli 9 kiloa ja istuinhan on 9 kilosta ylöspäin. (Toisesta autosta ei oikean kokoisen istuimen siirto onnistu, koska autossa jolla lähdemme, ei ole isofixejä.)

Elikkäs kysymys olisikin nyt, että minkä kokoisen voisitte laittaa tuohon multi-techiin? Istuin on selkä menosuuntaan, joka on hyvä asia, mutta tuo lapsen paino hiukan arveluttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Istuin on tarkoitettu sen painoiselle, mitä vamistaja ilmoittaa! Ei se ole mielipidekysymys...

on vaan sen verran rajamailla tuo paino, että käyttökokemuksia lähinnä kaipailisin, että minkä painoinen siinä on mielestänne istunut hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
me siirrettiin tyttö kokonaan multi-techiin suunnilleen tuon painoisena. selkänojaa saa kallistettua sen verran hyvin että varsin hyvä istuin sen kokoisellekkin!

Niin siis sillä muovihommalla, mikä jää sen istuimen alle, vai onko siinä vielä joku lisäsäätökin selän asennolle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
me siirrettiin tyttö kokonaan multi-techiin suunnilleen tuon painoisena. selkänojaa saa kallistettua sen verran hyvin että varsin hyvä istuin sen kokoisellekkin!

Niin siis sillä muovihommalla, mikä jää sen istuimen alle, vai onko siinä vielä joku lisäsäätökin selän asennolle?

siinä on se tukijalka nii sitä säätämällä mun mielestä voi myös kaltevuutta säätää. googleta käyttohje nii siitä selviää tarkemmin :) meillä mies hoitanu noi asennukset niin en ole ihan varma.
 

Yhteistyössä