Britax Secura -turvaistuin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko jollakin tietoa/kokemuksia Britaxin Secura -turvaistuimesta? Millainen se on ollut käytössä? Viihtyykö lapsi siinä hyvin? Ja onko istuimessa ollut jotain vikoja/puutteita? Entäpä miten siihen mahtuu esim. 3-4-vuotias?

Olemme harkinneet Securan ostamista, mutta vähän mietityttää tilanne vuoden parin päästä. Vaikeaa ostaa turvaistuinta tulevaa ajatellen kun vaaveli on vasta 6kk. Siksi olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tuosta istuimesta vähän vanhempien lasten käyttämänä...


:)
 

Yhteistyössä