Britax two way istuimesta kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kvartetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kvartetti

Jäsen
09.05.2007
136
0
16
Tietääkö joku minä vuonna two way istuimet muuttuivat niin että nenä menosuuntaan istuessa voidaan käyttää istuimen omia vöitä lapsella?
Esim vm-96 kun käännetään nenä menosuuntaan, niin silloin voi käyttää vain auton omaa vyötä eli ns. turvavyöistuimena.
 
muistaakseni meille esiteltiin 2005 two way eliteä ja sen pystyi asentamaan kasvot mensuuntaan,niin että käyttää istuimen omia vöitä. En oo varma oliko just tuo istuin
 
Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti:
Oiskohan se sitten tuolla eliten nimellä ne versiot joita voi näin käyttää. Mietin asiaa kun löytyy -96 ja -97 istuimet ja niissä nuo istuimen omat vyöt hiukan erilailla kiinni.
yriti lueskella tuota manuaalia, muttei siitä selvinnyt tarkemmin...soita maahantuojalle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti:
Oiskohan se sitten tuolla eliten nimellä ne versiot joita voi näin käyttää. Mietin asiaa kun löytyy -96 ja -97 istuimet ja niissä nuo istuimen omat vyöt hiukan erilailla kiinni.
yriti lueskella tuota manuaalia, muttei siitä selvinnyt tarkemmin...soita maahantuojalle.

Soitan huomenna lähimpään lastentarvikeliikkeeseen (asiantuntevaan sellaiseen)
Mutta en kehtaa nyt yöaikaan niille soitella :D
Ne ei kuiteskaan vastaa mulle :headwall: :D
 

Yhteistyössä