britaxin two way elite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärrimurri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä istuin on :) Ainut negatiivisuus meillä on ollu se että kun istuin on nyt kasvot menosuuntaan päin niin tuoli on liian pystyssä. Kun neiti nukkuu niin pää "roikkuu". Mutta tuohan riippuu autosta ja auton istuimien muodosta.

Siihen ei välttämättä mahdu kovin pitkään selkä menosuuntaan ja sivutörmäyssuojat ovat olemattomat verrattuna uudempiin istuimiin. Kyllä se kehitys kuitenkin kulkee eteenpäin, TWE on vuodelta kivi ja miekka.

Meilläkään pojat eivät ole suositeltua kolmea vuotta mahtuneet olemaan selkä menosuuntaan, mutta muuten mielestäni hyvä istuin. Ei paras, mutta aivan kelvollinen. Meillä kun on pakko vaihtaa istuinta usein autosta toiseen, niin TWE oli paras vaihtoehto ja hyvin on pelittänyt jo neljä vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä istuin on :) Ainut negatiivisuus meillä on ollu se että kun istuin on nyt kasvot menosuuntaan päin niin tuoli on liian pystyssä. Kun neiti nukkuu niin pää "roikkuu". Mutta tuohan riippuu autosta ja auton istuimien muodosta.

saapi sitä istuinta "kallistettua" vähän että se on paremmin niin pojan/tytön pää ei roiku...

Juuri näin myös meillä, ja ei toivoakaan että ainakaan meidän autossa oltaisi istuttu kolmevuotiaaksi selkä menosuuntaan.. puolitoistavuotiaana oli pakko kääntää kun oli polvet suussa. Siksi suunnittelemmekin nyt uuden istuimen hankintaa. Harmittaa että tuli istuin ostettua pojan ollessa vielä vauva, kun ei silloin itsellä vielä kokemusta istuimista. Nyt valitsisin toisin. Tosin luulen että on loistovempele sitten turvavyöistuimena kun poika on isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hihhei harmaana:
Tosin luulen että on loistovempele sitten turvavyöistuimena kun poika on isompi.

Tosin kunnon turvavyöistuimissakin on lapsen pituuden mukaan säädettävät pääntuet sekä turvavyönohjaimet, toisin kuin TWE:ssä.

Totta..Mutta turvavyönohjain twe:ssäkin on, tosin ei kiinteänä, mutta tulee kyllä istuimen mukana ostaessa...

siinä ei ole takatukirautaa kun kiinnitetään selkä menosuuntaan. maahantuoja oli vähän sitä mieltä että on jäämässä markkinoilta kokonaan pois näiden uudempien istuinten tieltä. alkaa olla jo vähän aikansa elänyt.

Meillä tuo on toiminu täysin moitteettomasti että suosittelen lämpimästi. ugh olen puhunut

Näitä kommentteja mä ihmettelen. Kai kaikki istuimet toimii moitteettomasti siihen asti, kunnes tulee se kolari :o

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
siinä ei ole takatukirautaa kun kiinnitetään selkä menosuuntaan. maahantuoja oli vähän sitä mieltä että on jäämässä markkinoilta kokonaan pois näiden uudempien istuinten tieltä. alkaa olla jo vähän aikansa elänyt.

Siinä kiinnitetään eri tavalla sinne eteenpäin.

En missään nimessä ostaisi. Ei ole kehitelty ikuisuuksiin, jos milloinkaan. Ja sivutörmäyssuojia ei ole oikeastaan lainkaan.

Testeissä pärjännyt silti edelleen sivusuuntaankin hyvin.

Pistäpäs mulle sellaiseen testiin linkkiä, missä tämäkin istuin olisi ollut? Mä en ole meinaan yhtään nähnyt näistä viime aikaisista!

En missään nimessä ostaisi. Ei ole kehitelty ikuisuuksiin, jos milloinkaan. Ja sivutörmäyssuojia ei ole oikeastaan lainkaan.

Pistäpäs mulle sellaiseen testiin linkkiä, missä tämäkin istuin olisi ollut? Mä en ole meinaan yhtään nähnyt näistä viime aikaisista!

Tekniikan maailman testissä v 2005 oli ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Löytyykö netistä?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Minäkin ihmettelin sivutörmäyssuojaa, mutta ok.

Mitä itse suositat? Ja toki huomioitava, missä ajaa, ja onko pysyvästi autossa vai vain kerta-ajoilla.

Yhteistyössä