Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä istuin onAinut negatiivisuus meillä on ollu se että kun istuin on nyt kasvot menosuuntaan päin niin tuoli on liian pystyssä. Kun neiti nukkuu niin pää "roikkuu". Mutta tuohan riippuu autosta ja auton istuimien muodosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä istuin onAinut negatiivisuus meillä on ollu se että kun istuin on nyt kasvot menosuuntaan päin niin tuoli on liian pystyssä. Kun neiti nukkuu niin pää "roikkuu". Mutta tuohan riippuu autosta ja auton istuimien muodosta.
Alkuperäinen kirjoittaja hihhei harmaana:Tosin luulen että on loistovempele sitten turvavyöistuimena kun poika on isompi.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja hihhei harmaana:Tosin luulen että on loistovempele sitten turvavyöistuimena kun poika on isompi.
Tosin kunnon turvavyöistuimissakin on lapsen pituuden mukaan säädettävät pääntuet sekä turvavyönohjaimet, toisin kuin TWE:ssä.
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Meillä on sekä TWE sekä Brion Zento.
Molemmat hyviä.![]()
TWE on kasvot menosuuntaan, kun ei kaksi istuinta meidän autoon mahdu selkä menosuuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä tuo on toiminu täysin moitteettomasti että suosittelen lämpimästi. ugh olen puhunut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En missään nimessä ostaisi. Ei ole kehitelty ikuisuuksiin, jos milloinkaan. Ja sivutörmäyssuojia ei ole oikeastaan lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:siinä ei ole takatukirautaa kun kiinnitetään selkä menosuuntaan. maahantuoja oli vähän sitä mieltä että on jäämässä markkinoilta kokonaan pois näiden uudempien istuinten tieltä. alkaa olla jo vähän aikansa elänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En missään nimessä ostaisi. Ei ole kehitelty ikuisuuksiin, jos milloinkaan. Ja sivutörmäyssuojia ei ole oikeastaan lainkaan.
Testeissä pärjännyt silti edelleen sivusuuntaankin hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En missään nimessä ostaisi. Ei ole kehitelty ikuisuuksiin, jos milloinkaan. Ja sivutörmäyssuojia ei ole oikeastaan lainkaan.
Pistäpäs mulle sellaiseen testiin linkkiä, missä tämäkin istuin olisi ollut? Mä en ole meinaan yhtään nähnyt näistä viime aikaisista!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En missään nimessä ostaisi. Ei ole kehitelty ikuisuuksiin, jos milloinkaan. Ja sivutörmäyssuojia ei ole oikeastaan lainkaan.
Pistäpäs mulle sellaiseen testiin linkkiä, missä tämäkin istuin olisi ollut? Mä en ole meinaan yhtään nähnyt näistä viime aikaisista!
Tekniikan maailman testissä v 2005 oli ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En missään nimessä ostaisi. Ei ole kehitelty ikuisuuksiin, jos milloinkaan. Ja sivutörmäyssuojia ei ole oikeastaan lainkaan.
Tekniikan maailman testissä v 2005 oli ainakin.