Britney voi keskittyä juhlimiseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ehkä lapsille parempi nyt näin (vaikken ihan vakuuttunut ole isänkään kunnollisuudesta), mutta toivottavasti britney saa hoitoa ja pääsis taas elämään kiinni että saa pojatkin jälleen elämäänsä kunnolla takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
en mä oikein tiedä siitä mallillaan olosta sitten kumminkaan :whistle:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1441516

No en mä ole tiennyt tästä, kun tuota vastausta eilen kirjoitin...Luulin että asiat ovat mallillaan, mutta ei näköjään.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Eikös tää neiti ollu jo jossain vieroituksessa? Se tais mennä penkin alle..

Musta on ihan hyvä et lapset menee isällensä siksi aikaa kunnes äiti saa niskasta kiinni itteensä.

ja eipä siit kevinist oo ollu mitää juttua pitkään aikaan missää lehdis, toisin kuten tästä neitokaisesta.. Milloin on ollu naula päässä ilman housuja ja samalla vilautellut "broileriaan"..

kyllä skarppaus olis kohillaan....

onhan tuo ollut muutamaankin kertaan jo hoidossa. viinasta ja huumeista molemmista

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

No en mä ole tiennyt tästä, kun tuota vastausta eilen kirjoitin...Luulin että asiat ovat mallillaan, mutta ei näköjään.

on muuten oikeasti todella harmillista ettei ne asiat ole mallillaan. Whitney on kuitenkin ollut upea nainen aikoinaan ja mahdottoman hyvä laulaja yms. harmillista, että hänellä menee noin huonosti tällä hetkellä. toivottavasti saa vielä itsensä kuntoon.

sori, en huomannut koska olet vastannut tähän ketjuun :ashamed:

Ehkä tässä tilanteessa oikea ratkaisu, paitsi että lisin kyllä suonut yhteishuoltajuuden, jossa lapset enimmän ajan isällään kuitenkin....ei tuo KEvinkään mikään pulmunen ole tosin.

Kyllä on nuori Britney joutunut aivan säälimättämän ajojahdin uhriksi, nänköhän tilanne olisi edes tähän mennyt mikäli jokaista liikettä ei arvosteltaisi, ja nimenomaan kaikkea negatiiviseen sävyyn. Kyllä siinä alkaa jo vanhemmankin ihmisen mielenterveys järkkyä, saati sitten nuoren äidin... Häpeäisivät edes lehdistö, paparazzit sun muut kielikellot.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

on muuten oikeasti todella harmillista ettei ne asiat ole mallillaan. Whitney on kuitenkin ollut upea nainen aikoinaan ja mahdottoman hyvä laulaja yms. harmillista, että hänellä menee noin huonosti tällä hetkellä. toivottavasti saa vielä itsensä kuntoon.

sori, en huomannut koska olet vastannut tähän ketjuun :ashamed:

Whitney on todella kaunis jos on kunnossa, ainakin ennen oli. Ja se lauluääni on aivan uskomaton! Nyt mun päässä soi I will allways love you... :whistle:

Yhteistyössä