Brittany Murphy on kuollut

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ohhoh, mikä voi olla sydänkohtauksen taustalla?

Olisiko vetänyt liikaa douppia?

Tai anoreksia tai vastaava, ehkä.

Mä en tiedä oliko se anorektikko. Huumeitahan noi Hollywood-starbat aika paljon kai vetää..

ja tuohan oli tapahtunu aamukasilta. eli siis ambulanssi oli kutsuttu kello 8 aamulla brittanyn miehen talolle...

Miten se liittyy siihen huumeiden mahdolliseen käyttöön?

Voi voi, taas meni nuori näyttelijä.

Mua aina ihmetyttää nämä jenkkien nopeat kuolinsyydiagnoosit. Tokihan ihminen kuolee kun sydän pysähtyy, mutta erittäin harvinaista se on että nuorella ihmisillä se tuosta vain pysähtyy. Yleensä taustalla kyllä jotakin muuta mistä se johtuu... ja useinhan kyseessä on esim. huumeet, lääkkeet...

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
:o :o :'( :'(
Mä oon jotenkin tykännyt hänestä mm Just Married elokuvassa.

Joo. Tais silloin seurustellakin vastanäyttelijänsä Ashton Kutcherin kanssa.

Mä näin toissayönä unta että Ashton Kutcher oli kuollut, samassa oli muka mun nimi että kuolen sen päivän aikana, sydän pysähtyy tms.
Ei nyt liity sinänsä, tuli vaan tuo uni heti mieleen kun luin tän uutisen...pöljää kai :ashamed:

Naurettavaa miten eräänkin nettilehden palstalla nyt toimittajat sanovat ottavansa osaa omaisten suruun ja ties mitä paskaa, vaikka ovat ennen riepotelleet kovasti häntä. Joku oli heittänytkin osuvan kommentin toimittajalle

"It's fucking hilarious that Mario posts his 'thoughts' are with her friends and family. A quick search of this site's posts on BritMurph shows "Is she on pills?" - "Crazy!" - "Gets Fired" - "Finally Earns a Paycheck". The list goes on and on and on.

Funny how you rip her to pieces and then post a mournful post when she dies... Hypocrite..."

Aika laihalta näytti viime kuussa... Jos katsotte esim. miten paljon tyhjää tilaa noin pienissä housuissa

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1237307/Actress-Brittany-Murphy-dies-heart-attack-aged-32.html

Alkuperäinen kirjoittaja hulina harmaana:
miksi heti aletaan veikkaan huumeita?:O

A)Siksi koska se on noissa piireissä yleistä ja onhan hänellä selvästi ollut ongelmia. B) Kotitaustakin rikkonainen c) nuoren ihmisen kuolema sydänkohtaukseen on ylettömän harvinaista

(vrt. River Phoenix, Heath Ledger, Marilyn ja monet muut)

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
se taitaa muutenkin olla yleistä että menee kolmen porukoissa... töissä (terveydenhoitoalalla) vanhemmat kolleegat sanoo että aina kun joku vanhuksista kuolee, lyhyen ajan sisällä kuolee vielä kaksi.. oon iteki ollu tätä kertaalleen todistamassa.

Mun mummu aina sanoo että kolme menee kerralla. On pienestä kylästä kotoisin ja kuolemat menee kolmena "yleensä". Ainakin kolme kolmen sarjaa muistan mummun puhuneen.

Karmivaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Ohhoh, mikä voi olla sydänkohtauksen taustalla?

Olisiko vetänyt liikaa douppia?

Tai anoreksia tai vastaava, ehkä.

Mä en tiedä oliko se anorektikko. Huumeitahan noi Hollywood-starbat aika paljon kai vetää..

ja tuohan oli tapahtunu aamukasilta. eli siis ambulanssi oli kutsuttu kello 8 aamulla brittanyn miehen talolle...

Miten se liittyy siihen huumeiden mahdolliseen käyttöön?

no mietin vaan että kun on ambulanssi soitettu noin kello 8 sunnuntai-aamuna niin oiskohan venähtäny lauantai-illan bailaus hieman pitkäksi? ja kun on ruvennu kroppaa puhistumaan niin on sitte ollukki liian rankka prosessi pumpulle? en tiiä ku en lääkäri oo :/

Yhteistyössä