Bubbleroom - laskun maksaminen, argghh !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menee hermot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sain sähköpostiini tämän vastauksen Bubbleroomilta; "Valitettavasti tilinumerossa on yksi nolla liikaa. Kolmosten välissä vain 4 nollaa."

Tosin en vielä ehtinyt kokeilla onnistuuko laskun maksaminen tuolla numerolla. Täytyy kokeilla kun pääsen töistä.

Täällä sama ongelma. 3 kertaa jo ottanut yhteyttä sähköpostitse saamatta vastausta!!
Täytynee siis itsekin soittaa, suoranaisesti vain v...ttaa tehdä sitä puh.laskuakin heidän kämmin vuoksi.

Eikö nettiostokset suju parhaiten luottokortilla? Ja niin se taitaa olla turvallisintakin. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia, mutta mä maksankin aina luottokortilla. Suosittelen.

SUURI KIITOS SINULLE JOKA SANOIT ETTÄ LASKUSSA ON YKSI NOLLA LIIKAA.
Sain siis laskun maksettua tällä tilinumerolla: FI86 1820 3000 031401.
Oma laskuni on siis päivämäärällä 28.5. ja oli myös väärä tilinumero..

• Tykkää
Reactions: Morticia
Kiitos tästä viestiketjusta!

Mulla ihan sama ongelma. Liikaa nollia siis. Olen lähettänyt sinne spostia - ei vastausta, yrittänyt soittaa (about 10 kertaa) - ei vastausta. Pikkasen alkaa jo hiiltyyn täällä jo. Mutta nytpä laitan yhden nollan vähemmän tuohon tilinumeroon. Kiitos paljon!

mulla oli muuten ihan täysin samanlainen ongelma bubbleroomin kanssa joskus kun sieltä tilasin!

No eräpäivä oli ja meni ja kysyin sitten sähköpostilla kunnollisen tilinumeron niin sain laskun maksettua.

kiitos paljon teille, sain nyt maksettua laskun kun vähensin yhden nollan. Tosi törkeää kyllä bubbleroomilta olla vastaamatta ... 3 päivää odotellut jo viestiä, eikä mitään tullut!

Mulla on taas käyny niin, että tilasin yhden topin, jossa oli reikä. Palautin tuotteen toukokuussa ja silti tuli lasku. Nyt eivät vastaa sähköpostiin, onko tuote tullut perille vai ei. Pitääkö sinne laittaa sähköpostia siis ruotsiksi tai englanniksi? Laitoin ihan suomeksi. Ei kai ne voi laittaa laskua perintään, jos en maksa sitä, kun tuotteen olen kerta palauttanut?

''Reklamaatiot
Jos saamassasi paketissa on ulkoisia vaurioita, sinun tulee tehdä valitus asiasta MyPack postitoimipaikkaasi. Jos huomaat vaurion vasta kun avaat paketin kotona, ota yhteys meihin puhelimitse tai sähköpostilla lisäohjeiden saamiseksi.
Bubbleroom vastaa palautusrahdista vaurioituneen tai virheellisesti lähetettyjen tuotteiden osalta, mikäli olemme hyväksyneet reklamaation. Reklamaatiosta tulee aina ilmoittaa etukäteen asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@bubbleroom.com Emme korvaa reklamaation takia palautettuja tuotteita, joista ei ole etukäteen ilmoitettu tai jotka palautetaan rahtitavalla, jota emme ole hyväksyneet.''

En ilmoittanut reklaamatiota etukäteen, vaan täytin vaan palautuslapusta kohdan reklamaatio ja palautin paketin normaalisti! Tarkoittaako tämä nyt sitä, että joudun maksamaan tuotteen?! Voi h*lvetti että ottaa päähän, ikinä en enää tilaa tuolta yhtään mitään ja varmasti levitän sanaa, että huijarifirma on kyseessä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;26527284:
En ilmoittanut reklaamatiota etukäteen, vaan täytin vaan palautuslapusta kohdan reklamaatio ja palautin paketin normaalisti! Tarkoittaako tämä nyt sitä, että joudun maksamaan tuotteen?! Voi h*lvetti että ottaa päähän, ikinä en enää tilaa tuolta yhtään mitään ja varmasti levitän sanaa, että huijarifirma on kyseessä!!!

Miksi sä huijarifirmaksi sitä haukkuisit? Miten sua on tuossa huijattu, jos kerta ehdoissa on noin selvästi lukenut palautus/reklamaatio-ohjeet? Se, että tyrit ihan itse, ei ole firman syy eikä huijaus.

Palautuslapussa ei lukenut sanallakaan tuosta, vaan minun olisis siis pitänyt ymmärtää katsoa nettisivuilta asiasta?! Ja nyt mennyt jo viikko etteivät vastaa sähköpostiin!

bubleroomin sivuilla tai minulle tuli sähköpostiin uutiskirje jossa pahoittelivat että viimmeisimpään laskuun oli tullut väärä rtilinumero, oli kuulemma yksi nolla liikaa. Ja lähettävät kuulemma uuden laskun.Ja jollain sorry koodilla saa toimituskulut ilamiseksi seuraavassa tilauksessa, en oo enää tilaamassa!!!!!!

[QUOTE="miimii";26542180]bubleroomin sivuilla tai minulle tuli sähköpostiin uutiskirje jossa pahoittelivat että viimmeisimpään laskuun oli tullut väärä rtilinumero, oli kuulemma yksi nolla liikaa. Ja lähettävät kuulemma uuden laskun.Ja jollain sorry koodilla saa toimituskulut ilamiseksi seuraavassa tilauksessa, en oo enää tilaamassa!!!!!![/QUOTE]

Sama täällä, toimituskulut saa ilmaiseksi seuraavassa tilauksessa. Mutta kun ei tilata tuolta enää mitään, ikinä, koskaan. Sen verran huonon maun kyllä jätti tämä juttu. Ellei itse olisi ollut tosi aktiivinen asian selvittelyssä, tuskin sieltä olisi vieläkään tullut mitään tietoa miten pitäisi toimia tuon laskun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;26527284:

Sama ongelma, vastausta olen odottanut kohta 2 viikkoa, lähettänyt 2 sähköpostia, ei vastausta. Numero ei toimi.

Ite tilasin sieltä vaatetta, jotka sitte palautin kun eivät olleen mieluisat. Mulle tuli sieltä sitte lasku jossain vaiheessa, mutta en tietty maksanu sitä. No nyt perjantaina mulle tuli lasku josta oli vähennetty se palauttamieni vaatteiden summa, mutta sitte minun pitäis joitain korkoja ja huomautusmaksuja maksaa jonku 7 euron eestä. Huomenna otan kyllä asiakaspalveluun yhteyttä ja sanon suoraan etten ole senttiäkään maksamassa sinne, kun vaatteetki palautin heille! Ikinä ei missään muussa firmassa ole samalla tavalla tapahtunut kun tuotteet on palautettu. Huoh.

[QUOTE="argh";26945747]Ite tilasin sieltä vaatetta, jotka sitte palautin kun eivät olleen mieluisat. Mulle tuli sieltä sitte lasku jossain vaiheessa, mutta en tietty maksanu sitä. No nyt perjantaina mulle tuli lasku josta oli vähennetty se palauttamieni vaatteiden summa, mutta sitte minun pitäis joitain korkoja ja huomautusmaksuja maksaa jonku 7 euron eestä. Huomenna otan kyllä asiakaspalveluun yhteyttä ja sanon suoraan etten ole senttiäkään maksamassa sinne, kun vaatteetki palautin heille! Ikinä ei missään muussa firmassa ole samalla tavalla tapahtunut kun tuotteet on palautettu. Huoh.[/QUOTE]

Eikös tullut sellainen laki, joka velvoittaa maksamaan postimaksun vaikka palauttaa? (kuulemma liikaa kuluja, kun ihmiset vaan kokeilevat vaatteita ja palauttavat. Ihan ymmärrettävää) Sun olis siis pitänyt maksaa postimaksu.

Eikös tullut sellainen laki, joka velvoittaa maksamaan postimaksun vaikka palauttaa? (kuulemma liikaa kuluja, kun ihmiset vaan kokeilevat vaatteita ja palauttavat. Ihan ymmärrettävää) Sun olis siis pitänyt maksaa postimaksu.

Bubbleroomin sivuilla lukee, kun tarkistin, että heillä on ilmainen palautus. Myöskään tiliotteessa ei mainita postimaksusta tms palautusmaksusta. Eiköhän se lähi päivinä selviä. Ainaki toivottavasti.

Itse tilasin ensin takin tiliin, jonka lähetin takaisin. Tilasin vielä toisen, joka oli myöskin väärää kokoa. No, nyt sieltä Bubbleroomista tuli tiliote, jossa pitäisi maksaa 11 eur jotain korkoja ja ilmoitusmaksuja. Miksi ihmeessä mun pitäisi maksaa korkoja tuotteista, jotka olen palauttanut? En voi käsittää. Koskaan en enää tilaa kyseisestä firmasta yhtään mitään. Ja heillä tosiaan on ilmainen palautus. Tuo summa koostui koroista ja ilmoitusmaksuista. Täytyypä ottaa asiakaspalveluun yhteyttä.

Miten sinulla "argh" kävi tuon jutun kanssa?

Yhteistyössä