Bugaboo Cameleonin talvipyörät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mörkö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mörkö"

Vieras
Vaihdoin Bugaboo Cameleoneihin talvipyörät ja voi apua... Joko en osaa kiinnittää noita oikein tai sitten noita on todella hankala työntää. Ja kyllä, mulla on kokemusta muistakin rattaista, enkä oo vastaavaan ongelmaan vielä törmännyt. Pienillä etupyörillä ovat kyllä olleet musta oikein kätevät.

Kertokaahan onko teillä kokemusta? Olenhan mä kiinnittänyt nuo väärin ;)?
 

Similar threads

Yhteistyössä