Olin menossa äidilleni autokoulusta ja nousin linja-autoon torilta. Kyytiin tuli myös erittäin humaltunut naisihminen. Nainen oli jäämässä linja-autosta jonkun matkan päästä pois ja bussikuski erehdyksissä ajoi pysäkin ohi. Kuski kyllä huomasi erehdyksensä ja pysäytti seuraavalle pysäkille ja pahoitteli humaltuneelle naiselle tapahtunutta. (Mainitsen tässä välissä että kuski oli huonosti suomea puhuva tumma ihoisempi mies henkilö). Nainen meni kuskin luokse ja alkoi huutaa miehelle "Helvetin N.ekeri peruuta se tää bussi tuonne edelliselle pysäkille mä en tästä kävele.." Kuski pahoitteli kovasti ja sanoi ettei voi alkaa peruuttelemaan. Nainen jatkoi kuskin haukkumista ja mollaamista. Tässä vaiheessa eräs matkustaja meni sanomaan naiselle että poistuisi ja pyytäisi kuskilta anteeksi.. Nainen haukkui myös tämän kyseisen matkustajan.. Kuski kertoi soittavansa poliisille jos nainen ei poistuisi linja-autosta.. Nainen haukkui erittäin kovaan ääneen (VIELÄKIN
) kuskia. Kuski toisti soittavansa poliisit juuri nyt heti tässä näin.. Nainen haistatti vielä kerran ja poistui..
Siis mitä käytöstä sanon minä
|O :headwall: Oli muuten erittäin hyväkäytöksinen ja pitkäpinnainen kyseinen linkkukuski..
Jos mä oisin kyseisen miehen paikalla ollu linkkua ajamassa ni kyllä mä olisin jo räjähtäny sille naiselle :snotty:
Siis mitä käytöstä sanon minä