Bussissa nähtyä/kuultua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
Olin menossa äidilleni autokoulusta ja nousin linja-autoon torilta. Kyytiin tuli myös erittäin humaltunut naisihminen. Nainen oli jäämässä linja-autosta jonkun matkan päästä pois ja bussikuski erehdyksissä ajoi pysäkin ohi. Kuski kyllä huomasi erehdyksensä ja pysäytti seuraavalle pysäkille ja pahoitteli humaltuneelle naiselle tapahtunutta. (Mainitsen tässä välissä että kuski oli huonosti suomea puhuva tumma ihoisempi mies henkilö). Nainen meni kuskin luokse ja alkoi huutaa miehelle "Helvetin N.ekeri peruuta se tää bussi tuonne edelliselle pysäkille mä en tästä kävele.." Kuski pahoitteli kovasti ja sanoi ettei voi alkaa peruuttelemaan. Nainen jatkoi kuskin haukkumista ja mollaamista. Tässä vaiheessa eräs matkustaja meni sanomaan naiselle että poistuisi ja pyytäisi kuskilta anteeksi.. Nainen haukkui myös tämän kyseisen matkustajan.. Kuski kertoi soittavansa poliisille jos nainen ei poistuisi linja-autosta.. Nainen haukkui erittäin kovaan ääneen (VIELÄKIN :o ) kuskia. Kuski toisti soittavansa poliisit juuri nyt heti tässä näin.. Nainen haistatti vielä kerran ja poistui..

Siis mitä käytöstä sanon minä :o |O :headwall: Oli muuten erittäin hyväkäytöksinen ja pitkäpinnainen kyseinen linkkukuski.. :) Jos mä oisin kyseisen miehen paikalla ollu linkkua ajamassa ni kyllä mä olisin jo räjähtäny sille naiselle :snotty:

turussako tuon koit? oon meinaan ollu todistamassa miltei samanlaista tilannetta... mutta se nainen jonka mie näin on oikeesti hullu ja koko kaupunki tietää sen...

Joo, noita rähjääjiä riittää. Viime talvena ku oli kovat lumimyrskyt, oli bussi myöhässä. Eräältä pysäkiltä nousi kyytiin mummo, joka valitti koko ajan kovaan ääneen, kuinka on kuskin vika, että bussi on myöhässä jne. Tässäkin tapauksessa oli kuski muu kuin suomalainen. Mummo vielä kuskia ohjeisti, että "meillä Suomessa on bussin tapana tulla ajallaan." Kyllä hävetti kulkea samassa bussissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
turussako tuon koit? oon meinaan ollu todistamassa miltei samanlaista tilannetta... mutta se nainen jonka mie näin on oikeesti hullu ja koko kaupunki tietää sen...

Lahdessa.. :) tänään..

hih. oisin arvannutkin että Lahessa. Muualla ei paljun linkkua käytetä.
t. ex-lahtelainen

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No eikös Vantaalla joku bussikuski ollut hieman suutahtanut ja tyhjensi koko bussillisen asiakkaita ulos? :whistle:

no huh... sillä tais olla paha päivä töissä... *muistelee sitä Michael Douglasin leffaa Rankka päivä*

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No eikös Vantaalla joku bussikuski ollut hieman suutahtanut ja tyhjensi koko bussillisen asiakkaita ulos? :whistle:

no huh... sillä tais olla paha päivä töissä... *muistelee sitä Michael Douglasin leffaa missä se leviää kesken työpäivän ja lähtee salkku kädessä vaeltelemaan pitkin New Yorkin katuja*

:whistle:

Juu, viime viikolla taisi tapahtua...Nainen oli huomauttanut kuskille nopeudesta, kun oli lastenvaunujen kanssa seissyt siinä keskellä ja ilmeisesti pystyssä pysyminen oli ollut hiukan vaikeaa.No kuski oli vetänyt herneen sitten nenään;)

Yhteistyössä