C-nimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatskattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tatskattu

Aktiivinen jäsen
06.03.2008
1 576
0
36
Mä en vaan kertakaikkiaan ymmärrä noita nimiä missä on c-kirjain, mikä järki, onko se jotenkin hienostunutta laittaa s:n tai k:n tilalle C ? Me ainakin kavereiden kanssa lausutaan aina nimi hassusti, koska on vaa nii älyttömii noi c-nimet :D

Nico=niso
Camilla=samilla
Erica=erisa
Caro=saro
Cecilia=kekilia
Marco=marso

jne. kommentoikaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
No esim. Cecilia ja Camilla sopii paremmin c:llä kirjoitettuna. Aika yksinkertainen täytyy olla jos noista jotain huumoria repii. Sori vaan.

Kuulepas Tsitsilisko! Jos elämä on köyhä, huumori on revittävä sieltä, mistä sitä löytyy.

:laugh: kiva saada tänne menoa :laugh: arvasin, että jengi hermostuu :laugh: kunhan pistin ihmiset puhumaan. Musta c:llä kirjotettavat nimet on vaa hullui... miks ei voi kirjottaa kamillaa ihan vaan k:lla. Ja kyllä nimiähän nekin niinku yrjöt ja urpot :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:
:laugh: kiva saada tänne menoa :laugh: arvasin, että jengi hermostuu :laugh: kunhan pistin ihmiset puhumaan. Musta c:llä kirjotettavat nimet on vaa hullui... miks ei voi kirjottaa kamillaa ihan vaan k:lla. Ja kyllä nimiähän nekin niinku yrjöt ja urpot :laugh:

Niin muuten voiski. :xmas:

tääl vaa aina tapellaa ihan tosissaa jostain et apua iik, mitä mä nyt teen, kun mun lapsi kakkas, vaihdanko vaipan vai en :laugh: :laugh: ja sit jengi ihan tosissaan tappelee siit et pitääks se vaihtaa vai ei :laugh: :laugh:

Aivan! Miksi Niko ei siis voi olla Nico. Tai Sesilia (joka näyttää minusta hieman höpsöltä) ihan Cecilia, perinteisella tavalla kirjoitettuna, vanha nimi kun on. Miksei siis Kamilla voi olla Camilla. :D

tääl vaa aina tapellaa ihan tosissaa jostain et apua iik, mitä mä nyt teen, kun mun lapsi kakkas, vaihdanko vaipan vai en :laugh: :laugh: ja sit jengi ihan tosissaan tappelee siit et pitääks se vaihtaa vai ei :laugh: :laugh:

Älä vaihda. Voit saada lisää huomiota vinkumalla myöhemmin miksi lapsesi pakarat ovat kirkuvan punaiset

Näistä C nimistäkin tapellaan aina...

Tässä teiile todisteita Camillan puolesta. Väestörekisterikeskuksen mukaan Camilla nimisiä on rekisteröity 5544 kpl, yks mieskin joskus 1940-1959.

Kamilloja taas vaan 300 eikä yhtään miestä. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä