Calientina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fabrizio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Calientina paastaa haaveensa ulos, vapauttaa sen sellaisenaan... salaisena toiveenaan etta se tavoittaa toisen joka unelmoi samasta haaveesta.. jakaa hetken, sykkeen ja tunteen... vain han rakastelee kanssani, niin intiimisti, joka nakee hetken, minut tekstini lomasta, hetken taysin ymmartaen... voiko joku saada miehen roolin haaveessani.. tekstin lapi tavoittaa kupeeni ja hyvailla niita sanoillaan...

Ajatus saa punan kasvoilleni...

Tuo kaunis puna kasvoillasi saa minut ajattelemaan ääneen, kuinka kaunis sinä oletkaan... Tulen lähemmäksi sinua, otan kädestäsi kiinni, kumarrun ja hellästi suutelen kättäsi... Ihosi on samettia huulillani ja tuoksusi huumaa minut... 'hyvää iltaa, kaunis neiti' saan sanottua. Rohkaisen itseni ja katson syvälle tummiin silmiisi...

Sait minut hymyilemaan Fabrizio... Vastaan pehmeasti katseeseesi... Lampo poskillani leviaa kun huomaan hieman ujon pilkahduksen uteliaissa silmissasi. Sydameni hypahtaa hyvasta tunteesta, luet sen kasvoiltani... naurahdat hiljaa... katsomme alas, tama kaiki tuntuu niin intensiiviselta, mutta katseemme lukkiutuu taas toisiinsa... miten paljon naenkaan silmistasi...

Silmistäni näät kun toistan nimeäsi, 'Calientina'... Katseesi on niin lempeä, mutta samalla niin tulinen ja lamauttava... Uskallan taas ottaa kädestäsi kiinni ja kuin pakotettuna painan sen vasten rintaani... Tunnet kuinka sydämeni lyö kiivaasti... Säikähdän hieman toimintaani ja lasken kätesi... Hymyilet minulle ja heilautat hiuksesi olaltasi... Tummat pitkät hiukset, hieman kiharat... Kuinka haluaisinkaan koskettaa niitä, ajattelen, tuntea ne sormissani, niiden tuoksun nenässäni... 'Calientina' sanon nyt ääneen...

Vastaan katseellani joka kertoo sinulle kuinka aistikkaasti olenkaan lasna. Nappaan kimpun tummia hiuksiani siroihin sormiini, vedan ne hetkeksi kasvoilleni, ujouttaniko? ei voi olla silla nyt naet vain silmani, ne pysahtyvat pehmean rohkeasti taas sinuun, sukeltavat yha syvemmalle, vapautan hiukseni, sormeni pysahtyy hetkeksi solisluulleni, hymyilen...

Hengityksesi salpautuu... Tiedan etta haluat koskettaa minua. rakastan katsettasi, sita miten se reagoi jokaiseen aistikkaaseen ilmeeseen kasvoiltani, se vastaa ja hellii minua... pieninkaan olkapaani liikahdus ja huulen varahdys ei jaa sinulta huomaamatta... tiedan etta olet lumoissani, jaamme taman keveanvoimakkaan, varisevan tunteen. Annan sinulle luvan. otan hellasti kateni omaani, pysahdyn hetkeksi ja vien sen kasvoilleni.

En laske katsettani ihanista silmistasi kun tunnen lampiman katesi poskellani, se hyvailee hiljaa samettista pintaa. Huomaan etta katseesi siirtyy suuhuni, omasi raottuu.. tunnen katseesi poltteen pehmeilla huulillani..sydameni alkaa hakata yha vahvemmin kun peukalosi hyvailee yha lahempana huuliani... minun on pakko sulkea silmani hetkeksi...melkein tunnen jo kosketuksesi huulillani...suustani paasee pienen pieni voihkaisu vahingossa... yritan tasoittaa hengitystani... Juuri ennen kuin peukalosi koskettaa alahuultani katson sinua syvalle silmiin raotan huuliani. Otat toisenkin katesi kasvoilleni... Toistat nimeni kuin haikeaudella..rintakehasi kohoilee, silmasi ovat tummuneet halusta...

Tunnen vareet koko kehossani kun katesi koskettaa pehmeita huuliani, katseesi siirtyy huulitani takaisin silmiini, pupillisi lajenevat entisestaan kun kohtaat syvan katseeni, sen tuli lahettaa sakenoita kehosi joka soluun...

Katson syvälle sinun silmiin, uppoan niihin, ne lumoaa minut... katseesi polttaa, lempeästi... Käteni tutkii poskiesi ihoa, sametin pehmeitä, tummanpunaisia, täydellisiä huulia... Tunnen kun nostat kätesi käsivarsilleni, vedät minua varovasti, mutta niin määräävästi, kuin lupaa kysyen lähemmäksi sinua... En voi, enkä halua vastustaa kun tunnen sormissani pehmeän ihosi... Sentti sentiltä vartalomme lähestyvät ja huulemme valmistautuvat suudelmaan.... 'Calientina'... tunnen povesi rintaani vasten... Minut valtaa tunne joka on täynnä sähköä, lempeä, kiihkoa, pehmeyttä....

Huulemme painuvat yhteen ja vaivumme suudelmaan... Rintasi painautuu tiukemmin vasten minua ja tunnen jokaisen sydämesi lyönnin... Alan käsillä hellästi tutkia vartalosi kaaria...

Katesi vaeltavat vyotarolleni kaaria pitkia lanteille, takamukselleni, miten ihanasti koko kammenesi tayytyvatkaan pyoreista, kimmosista kummuistani..mmm..pyoritan sita aivan hiljaa... asetan toisen reiteni jalkasi ulkpuolella, kuin huomaamattomastib vaikka olet tietoinen jokaisesta kehoni signaalista.. reitesi tuntee laakson oman reiteni ja sykkivan hapykympyni valissa. Vetaydyn suudelmasta, katson sinua alta kulmain, viettelevan leikkisasti hymyillen... katsot alas ja naet pehmeiden rintojen kutsuvan sinua paidan lomasta, vako niiden valissa elaa hengitykseni tahdissa.. tunnen miten katesi lahestyvat kulkiani myoden kohti rintoja.. niiden sivulita alkaen puristat ne hellaan syleisyysi... huokaan hyvin syvaan, silmani sulkeutuu huuleni raottuvat... pyoritat niita niin hellasti etta tunnen jalkojeni heikkenevan nautinnon pehmean aallon viemana... ja ahh sormenpaasi loytavat kankaan lapi nopottavat nannini, kun puristat niita hellasti koen taivaallisen sahkoiskun.. aih, tekee niin hyvaa... sakenat vareilevat taysin syttyneen lantioni uumenissa... sydameni, huuleni rintani, ja salainen paikkani sykkivat kaikki kilvan...

vetaydyn pois.. joku saattaa nahda... haluan kuitenkin jattaa sen vaaran tallelle... en sano sanaakaan, otan rinnuksestasi hellasti ja kaannyn ympari. et voi muuta kuin seurata muodokkaan peppuni keinuntaa edessasi.. mennaan..

Vaikka puutarha on täynnä tuoksuja niin sinun tuoksusi, tuo niin salaperäinen, viekoitteleva tuntuu koko minun kehossani kun lähdet kävelemään hitaasti... En halua kadottaa sinua tummaan iltaan vaan lähden seuraamaan sinua muutaman askeleen jäljessä... Hiuksesi, vartalosi... Olet niin tavattoman kaunis, Calientina, vieläkin tunnen käsissäni pehmeät muotosi... Haluan sinua! Seuraan sinua suurista lasiovista sisään saliin, jossa käännyt ympäri ja hymyilet minulle kutsuvasti.... Jatkat matkaa halliin jonka marmoripylvääseen jäät nojaamaan... Suutelen sinua katseellani ja nousen portaille jotka vievät ylös torniin, punaiseen kamariin...

Fabrizio sydameni sulaa kun katson sinua portaiden edessa, toinen jalkasi portaalla, sivuittain minuuun.. katsot minua hymyilleni, silmasi ovat lempeat, olet niin komea, mutta porrottyneet hiuksesi ja suudelmastani punertava suusi kertoo minulle minkalaisen vaikutuksen saan sinussa aikaan.. ja sina luet raottuneita silmiani, kallistan niskaani ihastuksesta, kaulani paljastuu pitkien aaltoilevien hiusteni seasta... kuuma lanteeni nojaa viileaan marmoriin... ahh, rakastan kontrasteja... kateni nojaavat taakse, ylakehoni on kallistuneena eteenpain.. meidan kontrastimme, pehmea ja kova, mies ja nainen..mmm... naurahdan, silla tiedan miten ne tulevat muuttumaan, aivan kuten sahko vailllamme, se saa yllattavia kaanteita...

sinun koko olemuksesi vetaa minut luoksesi... hitaasti nousen ja kavelen pehmean notkeasti kohti sinua...lanteeni keinahtaa, reiden etuosa kuultaa hameen alla..katson sinua syvalle silmiisi, ne vaeltavat kehollani, tarttuvat tiiviisti katseeseeni, kunnes olen ihan lahella sinua... tunnet hengitykseni, tuoksuni, kehoni lammon... Kosketat vyotaroani...Yhtakkia pujahdan ohitsesi portaikkoon.. naet jo mieleesi aiemmin tatuoidun nayn edessasi, annan sinun nauttia siita, kissamaisin liikkein kiiruhdan portaita ylos, hamaraan torniin, olet lumoissasi naysta kunnes havahtaen lahdet peraani... olen jo kadonnut nakyvista kierreportaikon toiselle puolelle... olen hengastynyt... mutta en malttanut odottaa.. nyt olen perilla...jannittyneena avaan oven... mhhh, miten ihana paikka, sydammeni hypahtaa... astelen sisalle... minulla on hieman aikaa asettua... kuulen askeleesi niiden lahestyessa sydameni rytmi kiihtyy...odotan sinua komea mieheni...

Tuota näkyä kun sinä nouset portaissa en tahtoisi kadottaa, niin lähden perääsi että näkisin edes vilauksen sinusta... En ehdi vaan sinä olet jo huoneessa johon johtaa vankka tammiovi, tuossa punaisessa kamarissa jonka tänä yönä tulee täyttämään kuumat kosketukset, herkkyys ja intohimo... Hengitykseni kiihtyy kun avaan oven ja astun askeleen kohti sinua, toisen... Katsot minuun ja hymyilet.... Aina lähemmäksi sinua... Nostan kädet poskillesi... Tuon huulet huulillesi... Tunnen hengityksesi... Yhtäaikaa kuumat ja kylmät väreet kulkevat lävitseni kun painan huuleni huulillesi... Kätemme kietoutuvat ympärillemme vetäen meidät tiukkaan syleilyyn... Maistelen sinua huulillani ja käteni tutkivat sinun kaariasi... Suutelen kaulaa... Huokaat syvään kun tunnet käteni alkavan hellästi hyväillä rintojasi... Värähdät kun kosketan nänniä silkinpehmeän kankaan läpi...

... huulemme tanssivat yhdessa...taydellisessa harmoniassa.. pehmeasti ne tavoittelevat yha enemman toisiaan... en saa tarpeekseni... ne liukuivat toistensa paalla, kielet koskettavat toisiaan, lipuvat hetken kostealla pinnalla, minua pyorryttaa suudelmamme... ahmimme toisiamme, kuitenkin niin herkan pehmeasti.. miten sina oletkaan yhtaaikaa niin intohimoinen mutta herkka.. voimakas mutta kevea, kuten minakin.... katselet minua, naet viattomuutta ja syntista intohimoa, lahes lapsenomaisuutta ja kuitenkin syvaa todellista naiseutta, herkkyyttaa ja temperamenttia... haluan kokea kaiken kanssasi tana yona... haluan tuntea rakastavan hellyyden, mutta rajun himon.... haluan tuntea koko universumin tunteet kanssasi, kun leikimme symbioosin ja erillisyyden, toisen tavoittelun leikkia, lahella ja kaukana..

nyt haluan sinua niin.... haluan sinua.... haluan sinut syvalle sisaani... vain sina saat koskettaa syvyyttani.. vain sina.. katson sinua silmiisi... en kesta tata kaipuuta hellyyteesi... minua lahes pelottaa miten paljon haluankaan sinua, voiko se olla edes mahdollista...? otan sinua takahiuksistasi kiinni, vedan sinua kauemmas, tunnet pitkat kynteni ihoasi vasten... tiukassa otteessa, katseeni on uhmakas, mutta silti naet niista mita suurimman herkkyyden... naet lavitseni, se koskettaa minua niin etta haluan sinua enemman kuin mitaan koskaan ennen... pitelet minua voimakkaasti kiinni... pyristelen irti, mutta pidan vain minua hellasti lahellasi... otat ranteistani kiinni ja uhmakkasta katseestani huolimatta katsot minua niin rakastavan hellasti... kaannan katseeni pois... mutta se palaa hellasti takaisin omaasi... nyt naet sen hieman rauenneempana... hellitat otettasi, luulet minun pysyvan lahellasi, mutta mina riennan pois, mutta vain kaantyakseni suuren sangyn edessa...hymyilen, istuudun alas.. jo kaipaan sinua lahellni.. rakkaani, ajattelen... luet sen silmistani ja kavelet luokseni.

Asetut makaamaan viereeni... katsomme toisiaamme syvalle silmiin... yhtakkia hetki on hellyyden tayttama... tassa on niin hyva olla. Suutelet minua rakastavan hellasti ja hyvailet rintaani.. tunnen kovan ja sykkivan halusi lannettani vasten, mutta hellyytesi minuun ottaa voiton tassa hetkessa, vain suutelet ja hyvailet minua... vastaan hellasti pehmeilla ja lampimilla huulillani...

alat puristamaan nanniani rytmikkaasti, otat sen paattavaisesti esille paidastani, voimakkaasti vedat paitani alas ja puristelet nannejani, hengityksemme kiihtyy, tunnen sakenoita joka puolella, kosketuksesi pinkilla nannillani vie sahkoisuja suoraan sykkivaan, salaiseen paikkaani jalkojeni valissa, olen aivan marka kulta... voihkin suudelman lomassa... hengityksemme kiihtyy yhdessa, asetan kateni housujesi paalle, kalusi on kovempana ja suurempana kuin koskaan... aistimme kehojamme ja omamme reagoi yha kiihtyvalla himolla toisiimme... katsomme toistemme silmia suudelman lomasta... himo yltyy jokaisella raskaalla, katkonaisella hegityksellamme... naet kiemurtelevan kehosi vieressasi, nautit minkalaisen reaktion saatkaan minussa aikaan... uskallamme vain arvailla koittavan nautinnon maaraa..

'Calientina, rakkaani...' nousemme ylös riisuaksemme hitaasti toisemme... Nappi kerrallaan aukaiset valkoisen silkkipaitani... Hyväilet rintaani siirtyen alemmas... Avaat housuni lantiotani suudellen... Huokaan syvään kun lasket alushousuni alas hipaisten sykkivää kaluani, tuntuu kuin tuhat sähköiskua kulkisi kehoni lävitse... Nouset suutelemaan suutani ja minä vuorostaan riisun sinut... Paitaa sinulla ei enää ole... Huuleni kulkevat ihollasi... Huulilta alas kaulalle... Alemmas... Pehmeälle rinnalle... Imaisen kovan nännin huulieni hyväilyyn... Kädet puristavat täyteläiset rinnat yhteen suudellakseni niitä yhtäaikaa... Alemmas vatsalle kulkevat huuleni löytäen napasi hellästi sitä suudellen... Lempeät, vahvat käteni liukuvat sametinpehmeälle pepullesi sitä puristaen... Tarraat voimakkaasti hiuksiini kun suuni suutelee reidelle, niin lähelle tuota ihanaa johon haluan tänä yönä sykkivän haluni saattaa... Kaadan sinut sänkyyn, otan jämäkästi nilkasta kiinni... Kieleni liukuu lähemmäs, haluan maistaa sinua....