Cami

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Santtu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Santtu

Vieras
kyllähän mä sama santtu olen kuin kuumeilijoissa helmikuussa 2004:) Meillä tosiaan silloin tärppäsi ja tyttö syntyi lokakuussa 2004 rv37+4 (la 3.11.04). Toista alettiin yrittämään esikoisen ollessa 4kk ja tärppäsi huhtikuussa 2005. Se meni kuitenkin kesken ja kesäkuussa tärppäsi uudestaan. Poika syntyi helmikuussa 2006 rv 38+5 (la 1.3.06).

Mukava kuulla vanhoista tutuista! Kuinkas siellä teidän suunnalla?

-Santtu, tyttö 1v5kk ja poika 6,5vko

Voi kun kiva, että se olet sinä!! Tulit heti mieleen kun nimimerkkisi vilahti ketjussa! Hauskaa ´törmätä´ vanhoihin kuumeilukavereihin :).

Meille syntyi tyttö 21.11.2004 ja viime marraskuussa alkoi menkat josta asti ollaan toista yritetty. Tässä kädet hikoo ja tärisee, koska sain täänään aamulla ihan haamun! Apua!

Kurja kuulla keskenmenosta, se oli varmaan ihan kamalaa
:(. Onneksi toinen on syntynyt ja kaikki mennyt hyvin, paljon onnea siitä! :)

Muistelinkin että olttin molemmat marraskuisia, meistä kyllä sitten tulikin lokakuisia:)

ONNEA HAAMUSTA!!! MUllakin oli aluksi vain haamu, mutta vauva siitä tuli:)

Kyllä se kesken meno aika rakkaa oli. Kamala pelko oli koko seuraavan raksuden jos jotain sattuukin. Sitten vasta kun synntys alkoi lähstyä, aloin uskoa ettei mitään enään voi sattua. La olisi ollut 21.12.05 ja jouluna olikin aika raskasta kun ajatuksissa pyöri vaan meidän ""enkelivauva"" joka olisi syntynyt jouluksi:( ja kaikissa joululauluissa vielä laulettiin ""on lapsi syntynyt..."" No joulu oli ja meni ja parin kuukauden päästä vauva syntyikin:)

Mulla alkoi tytön jälkeen menkat 8 vko synnytyksestä niin yritys voitiin aloittaa aikasin. Nyt kun 6vko on mennyt, ei vielä ole alkanyt, mutta vakovuoto on sen näköistä että voi olla että parin viikon päästä alkaa (on sellaista venyvää ""ovislimaa"").

Olisiko sulla s-pstioa? voitaisiin ihan keskenään jutella, ilman palstan muita lukioita.

Mullakin tulisi olemaan la 16.12 jos tämä haamu nyt pitää paikkansa. Teen vielä uuden testin ja sitten huokasen..vielä ei uskalla :).

Mulla tosiaan alkoi menkat vasta vuosi tytön syntymän jälkeen, siinä vaiheessa ne alkoi kun lopetin imetystä rankalla kädellä. Oltais haluttu alkaa yrittää lasta jo viime kesänä, mutta kun ei ollut menkkoja niin ei tullut mitään. Nyt sitten toivo korkialla.

On mulla s-posti mutta uskaltaakohan sitä täällä levitellä :/.

Mulla on sellainen osoite jota en normaalisti käytä, sen voisin tähän laittaa. santtu81@netti.fi

Laittele sinne vietsiä niin vastailen sitten omasta käyttöosoitteesta.

CAMI, onneksi olkoon haamusta! Anteeksi että ""tungin"" tähän ketjuun, mutten voi olla onnittelematta varovaisesti!

terveisin Aurora Wish a Baby-ketjusta,
rv 10+6

ps. ketjumme menestys jatkuu, luin että joku toinenkin plussasi (en nyt muista nimimerkkiä, aloitti ketjussa sen jälkeen kun tulin tälle puolelle)...

Juu Santtu mä laitan tuohon viestiä illalla kun kerkiän :) Tultiin just kaupasta ja kohta pitää viedä tyttö mun vanhemmille hoitoon ja lähtä ite töihin. Illalla ehdin kun saan tytön unille :).

Aurora kiitos! Mä kävin juuri kirjoittamassa kuumeiluketjuun tapauksesta. Tässä on vaan semmoinen juttu, että tein kaksi testiä (toinen aamulla ja toinen iltapäivällä). Molempiin ilmestyi haamu (siis selkeesti nähtävä vaaleanpunainen haamu) noin 12-13 minuuttia lukuajan jälkeen. Nyt sitten pelkään, että onko kyseessä jokin muu kun raskaus..mutta luulisi, ettei viivoja tulisi jos ei hcg-arvo olisi koholla :/. Huomenna aamulla siis seuraava testi. Tänäänhän on vasta kp 26.

Tää on klassinen kysymys haamutestin jälkeen, eli ""onko tämä jotain muuta kuin raskaus?"" - EI OLE! Paitsi jos olisit käynyt hedelmöityshoidossa, jolloin käsittääkseni testi voi näyttää ""väärää"" plussaa.

Ainoa ongelma haamuplussassa on se, että se voi vielä johtaa varhaiseen keskenmenoon, jonka nainen huomaa myöhästyneinä kuukautisina. Mutta muuten se on kyllä ihan selvä peli!

terveisin
kaksi raskautta USEALLA haamuplussalla todennut (oliskohan niitä ollut 5 vai 6 testiä yhteensä..?)

Yhteistyössä